Det finns i Norrköping. Där slipade jag mina ögon för 10år sedan.Finns det ingen Memira hemmavid?
Men jag tror inte de byter linser och opererar starr.
Det är dessutom privat så man får stå för fiolerna själv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Det finns i Norrköping. Där slipade jag mina ögon för 10år sedan.Finns det ingen Memira hemmavid?
Vad har du för trehjuling? Kanske en bild eller länk?Jo men en ganska törstig volvo med sannolika rostskador och större utanpå än inuti utan automat och ac är nog ett passerat kapitel.
Jag tog ut passagerarstolen idag när man kom på knepet var det den enklaste att ta ut bara fyra torx och pinnar som guidade vid montering det enda som var jobbigt var att dela två kontakter den ena är till värmesitsen den andra givaren för säkerhetsbältesvarningen.
Bara att lyfta ut säkert 25kg+.
Jag minns sätena på mina bilar i ungdomen som man lyfte ut ibland lossade en spärr och lät dem glida ur spåren på skenan, enda problemet var att få i dom rätt i skenan. vägde knappast mer än hälften inga kablar eller säkerhetsbälten inga inställningar möjligen att fälla sätet.
Nu kom jag åt att mäta och tyvärr verkar det som om en portapotti blir i högsta laget ska försöka mäta lite bättre men sängen ska nog helst inte vara högre än 30cm från golvet för att man ska kunna sitta utan att slå i huvudet i taket. Man kan enkelt placera toaletten i fotändan på sängen men där hade jag tänkt att kylen skulle stå. Tror inte kylen går under sängen. För toalett bestyren finns det andra lösningar som kan fungera i avskildhet. För nattproblemen hittade jag en flaska avsedd för ändamålet på dollarstore liknande det man har på sjukhuset. Förhoppningsvis ska de problemen lösa sig tills bilen är färdig.
Vid besiktning behövs inga säten endast tillgång till säkerhetsbälten i det fall där ett fäste sitter i stolen måste stolen monteras dvs. passagerarstolen som verkar enkel att montera tillbaka. Lyfter bara ut sängen så är det klart.
Inga problem i sikte så långt bara att ta tag i det hela. Fint väder tog trehjulingen och handlade mat körde fram till ingången till restaurangen man slipper ju parkeringen sen ner till centrum de har grävt sönder hela centrum så parkeringshuset står helt öppet körde rakt igenom det vilket ett antal bilar gör. Köpte en smörgås med falukorv två stekta ägg och bacon ovanpå till kvällsmat. Parkerade i ingången eftersom jag är rädd för banditer. Väldigt enkelt att åka och handla behöver inte köra på gator utan det finns cykelbanor, kostar ingenting nästan bara lite el. Ska bli intressant och se om det sprider sig med trehjulingar äldre kör inte gärna elscooter men med tre hjul går det ju bra är ju smidigt eftersom man kan ta med den i bilen enkelt att lyfta in. Har visat upp den för den lokale cykelhandlaren som var intresserad.
Ja det är redan uttänkt av min gode vän Burstner ska bli ett gångjärn på mitten så att både fot ändan kan fällas upp och även huvudändan ifall jag vill ta ut sängen kan jag ta skivorna först och sängen sen. Man kommer åt det mesta genom att vika upp madrassen.Vad säger du om att göra en lucka i plyfan vid fotänden för att lättare komma åt förvaringen under sängen? Är väl ingen större belastning på skivan där.
Annons
Annons