• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste feedback

Logga in för att dölja denna ruta:

Positivt
Hej. Enl uppgift har husbilsklubben Husbilskompisar erhållit 50 ö/lit i rabatt på bensin och diesel på Preem Mastercard.
Kolla upp detta. Borde även vår klubb få.
Hälsn ThomasA
Annons: Medlemsförmån Förmån! Preem
Joakim
Joakim
Det stämmer säkert, men läs gärna förmånsinlägget för det du ger feedback på just nu är ju att vi fått 50 öre i rabatt hos Preem. :)

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen