• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Feedback profil - Joakim

Logga in för att dölja denna ruta:

Feedback sammandrag

Positivt Positivt
Neutralt Neutralt
Negativt Negativt
Feedback betyg
2 (+2 /0 /-0)
Positiv feedback (senaste 12 månader)
100%
Mottaget som säljare
Mottaget som köpare
Left for others
Jag skickar allmän feedback på Joakim
Positivt
Hej. Enl uppgift har husbilsklubben Husbilskompisar erhållit 50 ö/lit i rabatt på bensin och diesel på Preem Mastercard.
Kolla upp detta. Borde även vår klubb få.
Hälsn ThomasA
Annons: Medlemsförmån Förmån! Preem
Joakim
Joakim
Det stämmer säkert, men läs gärna förmånsinlägget för det du ger feedback på just nu är ju att vi fått 50 öre i rabatt hos Preem. :)
Jag skickar allmän feedback på Joakim
Positivt
Säljes eller köpes?

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen