Angående pulsen så har jag en yngre kollega med hjärtfel.Ja det saknas inte propåer om att jag inte ska sälja husbilen.
Kanske känns det tråkigt för att man bor ensam, men jag känner mej mätt på den här boendeformen. Det enda jag skulle sakna var att kunna övernatta enkelt någon enstaka natt, själva boendet är jag ganska less på. Var ganska nöjd med min Caddy egentligen men har nog svårt att byta bort min Toyota Verso-s den skulle kunna fungera med en liten tältvagn eller en minihusvagn. Det blir ju gott om plats på tomten för en sån.
Så säljas ska den men den är smutsig både ute och inne en något mer strävsam äldre man eller ett yngre par skulle nog passa bra för den.
Och så klart måste man vara praktisk och kunna fixa saker. Ett antal dynor extra och ett stort uppfällbart bord finns liksom cykelställ.
Det har blivit väldigt varmt ibland här på dagarna blir det inte för varmt ska jag se till att tvätta det värsta.
Väldigt svårt att tänka sej att det är snö och minusgrader hemma när man sitter och funderar på om det inte är för varmt att sitta ute.
Sen undrar jag om man kan få skador av att pulsen kortvarigt far upp till 198, har råkat ut för det under behandling med tramadol kändes som en nära döden upplevelse . Kanske är allergisk eller så var det något annat, finns ju en minst som förmodligen vet?
Jo spansk sjukvård är nog inte riktigt som jag trodde men det är inte svensk sjukvård heller.
Måste erkänna att jag inte deltagit i omröstningen i ihusbil. Är helt enkelt inte intresserad av föreningsliv utan överlåter detta till andra.
Detta gäller också de saker som anordnas på campingen, har blivit en ensamvarg.
Visa bilaga 22501
Några gånger i månaden rusar hans hjärta i några minuter.
Pulsen ligger då runt 280!
Han säger att det är som att springa ett maratonlopp långt över sin prestationsförmåga.
Det lär tydligen vara skadligt i långa loppet...