Stängde en tråd idag! Hamnade oförskyllt som trådskapare eftersom tråden delades, Kändes att det var lite av en gnälltråd som inte medförde något roligt och kom på att jag förmodligen kunde stänga den vilket jag härmed gjort.
Mina intensioner ligger ju mest åt det tekniska i den mån det dyker upp.
Beställde en ny sadel igår betalade lite extra och den dök upp idag jo vi har inte postnord här och förmodligen inte i sverige heller eftersom det blir nedmonterat hela tiden. Ibland får man vibbar om att chefer för postnord har intresse i privata företag, den nya regeringen har lite att bita i där tror jag.
Visa bilaga 21899
Har funderat på en liknande design och bakdelen har jag haft på flera mopedsadlar jag gjort själv. Med den häftiga acclerationen med spinnade framhjul är det bra att ha ett stöd så armarna inte behöver ta allt.
Har inte monterat den än eftersom det var nära till kvällen och jag var trött efter en mils körning med trehjuligen. Den har dock fungerat bra blev lite rädd vid ett tillfälle då det small till och sätet kändes konstigt.
Det var en stagvajer som släppte lite ska spänna upp allt i morgon.
Vid hamnen finns det en ramp där man ska ta upp och lägga i småbåtar, när jag var här 2020 så låg det en båt på sidan där vattenfylld efter stormen som var då.
Döm om min förvåning då samma båt 3 år senare ligger på sidan i vattnet och än mer överväxt av havstulpaner.
Det är vid sådana tillfällen man börjar tvivla på det spanska statskicket.
Idag var det jägarbyxor tshirt fleecejacka och täckjacka och keps vilket säjer en del om det soliga sommarvädret. Finns idag ingen utsikt för bättre inom rimlig tid.
En bidragande orsak att jag inte avser att återvända.
Jag har funderat en del på att starta upp ett miniprojekt när jag kommit hem.
Det handlar om att göra om en personbil till ett enkelt övernattningsboende för 1 till två dagar sommartid. Burstner har varit behjälplig med en del youtubevideor.
Har varit där tidigare för många år sedan då jag insåg att nästan alla personbilar är ett bättre val än ett tält om man inte åker motorcykel och är självplågare.
Blir alldeles säkert en tråd i ihusbil.