Körde iväg med trehjuligen ner till stranden och åt på en liten restaurang som ligger precis vid havet, stora vågor och det fanns några vindsurfare som förmodligen tyckte det var häftigt.
Man såg att de hade problem de fick en simtur med jämna mellanrum. Solen var framme och det var skönt att sitta i solen maten smakade bra och var bra lagad därför återvände jag dit. Körde hem via strandpromenaden och gamla staden stannade vid Carrefour och handlade när jag ändå var i närheten. När jag sen körde hem började det regna så det blev nästan full fart på högsta växeln känns ganska farligt men det blev kallt och blött. Jag tittade på maps och 8km har jag kört det längsta hittills. Märkte att den sackade mot slutet batteriet blir ju inte helt bra innan det blir laddat ett antal cykler.
Körde till baren och drack en americano och en crossiant. 2,6 eu.
Satt lite bekanta där Kajsa som varit och häsat på flyger hem till norrland och kyla och mycket snö hon var lite deppig.
Mina fötter är fortsatt bra efter fotvården och jag som plågats ganska mycket och mest efter besöket på vårdcentralen.
Regnet har kommit och gått ikväll men kylan är betydligt mindre har bara fläktkaminen igång och den står mest stilla efter att termostaten slår ifrån. Körde dieselvärmaren en stund när jag kom in och jag var fuktig och kall. Blev tvungen att stänga av blev 26grader.
Ska lägga in pizzabiten från carrefour i micron kostade 1,5eu och räcker lagom som kvällsmat. Senaste tiden har jag ätit ganska mycket och mår betydligt bättre sovit ordentligt också.
Jag märker att jag mår bättre när jag kört en sväng och kommit bort från campingen. Blir lätt lite enahanda tyvärr så är inte vädret så bra så det blir varma byxor och täckjacka det blåser ju kallt. Jag kör ju egentligen ett handikappfordon så man kan ju köra lite varstans och inga problem att krypa fram och stanna och se sig omkring.
De som hälsade på mej hade problem med växellådan på en skåpbil som ibland inte gick att växla alls eller väldigt trögt inte förrän lådan var riktigt varm fungerade den någorlunda, de skulle slå i RVS blir intressant att höra hur det går. Vet ju vilken skillnad det blev på min bil. Min kusin som hade en fiatlåda i sin husbil ungefär samma årsmodell gick att växla med klickljud när växlarna gick i så var det inte på min bil men efter ungefär 40 mil blev det bättre och sen blev det bättre och bättre.
Nu fungerar den utmärkt men det finns ljud där som jag vill ha bort. Ska ju köra 300mil om lite drygt 6 veckor tiden går fort ibland. Körde ju hemifrån 18 nov. 14 veckor sedan.