Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
På Lidl strax efter Kines-varuhuset finns ganska mkt man känner igen, ta en timme där så hittar du saker att äta med minimal insats. Bla nudlar som man bara häller kokande vatten på, som livnärt studenter i åratal. Cyklar du en bit till, rakt fram förbi marknaden, genom två rondeller (den andra är väl den blåa) kommer Mercadona till vänster. Där finns färdiglagad mat att köpa som kanske är roligare än woken?Var nere till woken efter ett felköp i matväg hade trott att det som som i en glasburk såg ut som en soppa jag brukar äta när magen krånglar. Efter att ha kokat vatten och hällt på locket gick det att få upp. Ut kom en klar vätska som luktade skumt, det var en vätska som visade sej vara ren syra eller vinäger.
Hur någon kan äta det är ett mysterium jag själv skulle förmodligen hamnat på marken.
Har blivit trött på wokens mat ska försöka hitta något man lätt kan tillreda. Har ett par påsar varma koppen och te med knäckebröd. Köpte ju en del mat sist med minnet är kort var ju 2020.
Du kan ju laga det mesta men inte mat. Det beror på att maten inte är trasig och då är det svårt att laga den!Men jag har aldrig lagat mat!
pulverkaffe nescaffe lyx brukar fungera men den varianten har de inte här. Men i morse blev det te.Kaffe är väl knappast nyttigt om magen är i olag??
Det verkar som stockholmspriser? I finspång kostar det inte över hundralappen.Du får passa på att njuta av att äta ute därnere.
Antar att det är betydligt billigare än att äta ute här hemma?
139:- för en dagens lunch....
Billigast här är nu golfresturangen 109:- dyrare även här.Det verkar som stockholmspriser? I finspång kostar det inte över hundralappen.
brukade köpa matlåda på Hugos de har pensionspriser. Thairestaurangen i centrum brukade jag också köpa matlåda från. Sen brukade jag ha hemma lite fryst färdigmat från dafgårds.Billigast här är nu golfresturangen 109:- dyrare även här.
Annons
Annons