Här är det företaget vi såg utanför Raco camping i Benidorm. Verkar ha rejäla grejor. https://www.mobilityfactorysales.es/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Tycker den verkar vingligJa låter bra ska kolla upp det, jag står ju på plats 120 så det är ju väldigt nära.
Det är väl just meningen med forumet att man kan ta kontakt utan vidare.
Skulle varit till cykelaffären när jag var på medical centre idag, Men kände inte riktigt för det har legat lite lågt och glatt mej åt att bli av med katetern, ingen alvedon idag mot värken!
Har botaniserat en hel del på amazon och hittade en rolig sak som kanske kan passa mina behov.
TopMate ES31
Kostar 697 eu med frakt och ska komma hit på en vecka Amazon kommer ihåg mej efter att jag köpte en taklucka.
Det är ju ett fordon jag har god nytta av hemma också att åka och handla med.
Känner mej lite osäker på den något vingliga elcykeln Hade planer på att modifiera den men även fast batteriet fungerar just nu känns det osäkert kanhända det får bli skrot här.
Man får vara rädd för intern kortslutning och brand!
40st litiumjon celler är inte att leka med. Med de batterier jag kostade på borde den kunna gå minst 3 mil.
Ja du har rätt har läst en massa recensioner och de första hade lite för smalt mellan bakhjulen, tredje versionen 1000kr dyrare har förlängd bakram och 10" luftgummihjul vilket borde hjälpa upp väghållningen.Tycker den verkar vinglig
Ja det är därför de modifierat den i nedre ramröret var tydligen ett problem med gamla modellen och med större hjul så är det en risk.Tänk på tyngdpunkten med ryggstöd och sånt så att du inte stegrar bakåt i t.ex uppförsbackar. Såg igår att den finska har ett fjärde litet stödhjul bakom bakaxeln.
Torktumlarpoletter är hårdvaluta här på Bahia har vi märkt. Glömma tvätt utomhus över natten gör man bara en gång när daggpunkten inträffar redan vid solnedgången. Skor utomhus är också intressant.Har tvättat idag stor maskin tog allt som behövdes körde torktumlare som faktiskt torkade torrt fast nästan allting landat i påslakanet.
Skönt att få det gjort och få allt rent och inlagt i skåpen.
Skulle vara roligt att träffa Lena och Tomas här om jag kan få platsnumret?
Yes, en skal bare ikke venne seg til å benytte AC for mye. Selv har jeg min absolutt beste trivsel når det er rundt 30 grader varmt. For de fleste vil et klima som på Canarias eller Madeira passe veldig bra. Grunnet havets regulering så blir det relativt liten forskjell i temperatur ved kysten, selv om det kan snø på toppene begge steder. Mitt valg er vanskeligere å kopiere, det er veldig vanskelig å få opphold over ett år her i Australia - en må ha nær slekt her nede eller være under 45 år for å få permanent opphold. Det finnes noen små unntak opp til 56 år, men da er løpet kjørt for arbeidsinnvandring.Går säkert att stå ut med sol och värme några månader!
Ja det är ett riktigt skit väder här hemma just nu så regnar det och det är bara några cm kvar av dom 20cm snö som kom i går och förrgår, lite avis men det blir kanske vår tur också framöver.Lyckades efter många om och men beställa en ny sadel från amazon.es. Den fanns som tillbehör för 60eu till min beställda elscooter direkt från firman som säljer dom via amazon.com där dom var restade. Hittade exakt samma sadel under eget firmanamn på amazon.es för 46eu och den fanns även i en snygg brun färg. Beställde inatt den kostade 500kr med justerbart ryggstöd som jag kan ta bort om det blir problem.
Vaknade upp till gråväder slog på värmefläkten men ska bli varmt senare på dagen. Funderar på att fylla reservdunken med diesel kommer det kalla nätter som det kan göra i januari kan jag ju köra på dieselvärmaren kanske blir billigare än elen på natten. Värmefläkten går ganska mycket på kvällen och natten 800w så det kan nog bli 8kwh. Blir ca 1 liter diesel/dygn a 17eu motsvarar ju under 3kr/kwh och det var ju dyrare än så redan 2020.
Förutom att det vid uppstarten luktar illa dieselvärmaren startar ju med överskott av bränsle så blir luften bättre efter ett tag den tar ju luft direkt utifrån och värmer den vädrar ju ut en del fukt samtidigt.
Märks att det blivit lite kallare sen jag kom den sista november. Är ju plusgrader hemma i sverige så jag slog av värmepumpen och då är det nästan noll i elförbrukning. Pratade med en som slagit av allt hemma, risk för en överraskning om det fryser, kan bli hur dyrt som helst och försäkringen går knappast in där om det är medvetet slarv.
Annons
Annons