Till det kan du lägga filantrop!
Tommy omger sej med en aura som gör att man mår bra tillsammans med sin fru Carola. De kompletterar på ett fint sätt varandra och det känns i luften att de älskar varandra.
Hoppas att de får ett långt liv tillsammans!
Idag kom tomten med min trehjuliga elscooter. Skruvade ihop den inte mycket jobb men solen kommer fram på eftermiddagen och jag hade inte bråttom. Den var väldigt svår körd men det var min elcykel också med lite luft i däcken.
Tydligen skickas den med flyg och lite luft eftersom det i lastrummet blir väldigt låga tryck.
Ska fylla på luften i morgon har en liten elektrisk luftpump. Laddade idag som det står i föreskrifterna den var halvladdad vilket man brukar vilja ha när man ska lagra batterier.
Livet går på halvfart här satt och solade ett tag inget bråttom med något toaletten tömde jag igår hade dragit på det ett bra tag. Lidls fyrlagriga papper som jag använt i åratal hemma fungerar väldigt bra att köpa speciellt pappaer är helt onödigt.
Hoppas att min sadel med ryggstöd anländer i morgon, den medskickade som fått mycket kritik är totalt oduglig för vuxna människor, en av orsakerna att jag inte haft bråttom att köra mer än hundra meter.
Frågor har redan dykt upp om trehjuligen, Det verkar vara god kvalite på allting en väska följde med men jaghar en mindre ryggsäck som är enkel att hänga över styret och det har jag använt på flera fordon. En viss kärvning i ramröret fär styrningen hoppas jag ger sej visserligen behöver man inte kompensera för balansen hela tiden men det känns inte bra. Lyckades få framhjulet att spinna loss uppför när jag inte hade fötterna på framänden. Såg ett par andra trehjuliga med framhjusdrift med slitna framdäck. Stor skillnad i vikt jämfört med elcykeln kan handla om 8 kg.
Fördriver en hel del tid med att lyssna på talböcker i min telefon, har trådlösa lurar med blåtand men fungerar väldigt bra med mobilens högtalare.
Har ett par svenska motortidningar som jag hittat här och som jag ska läsa vid tillfälle.
Dagarna förflyter fort och man har lite samtal med olika trevliga människor mest varje dag, jag som är van vid ett liv i ensamhet mår väldigt bra, Tommys hjälp med medicin har hjälpt mej mycket har inte haft några bekymmer efter det.
Sovit ifatt en hel del nu och smärtan i de nedre regionerna är borta när jag behöver gå upp mitt i natten tar det bara en minut innan man ligger i sängen och sover istället mot tidigare. Har förbrukning för 2 månader så det räcker nästan hem. Min gamla medicin har egentligen inte fungerat överhuvudtaget var dyr inngattas inte i högkostnadsskyddet, 350kr för en ask. Den gamla tamusolin finns på många videos på youtube med biverkningar, den alvarligaste som jag ser det är att den inte fungerar.