Hej. Ta det lugnt på vägen så blir det mindre problem och värmen drar vi har prisis kommit till Altea och det var fullt på den nya Ställplatsen så vi stannar på parkeringen.Nya bekymmer på G!
Brukar alltid dyka upp något problem har fått ont i en tå var till vårdcentralen det såg ut som nageltrång och som ren service kom en sjuksyster från fotvården in och fixade. Ruggigt ont var det och man kunde inte andas. Fick med lite grejor hem och hoppas att det läker. Hade tänkt riva ut dieselvärmaren såg en blöt fläck under bilen och fick diesel på händerna när jag kände efter under värmaren så förmodligen läcker det via slangarna. Ska se om jag inte ska koppla en slang till en bensindunk på 5 l den inbyggda tanken är max 1,5l och det räcker kanske 12tim så det blir att fylla ofta 1 gång om dagen.
Solen sken när jag fick telefon var bara att åka till boxholm med min fd de gör tandgrejor där och det var problem akut. Blev den dagen förstörd. Ska löda in nya kablar till cig tändaruttaget de blir för tunna när man räknar på det och säkringshållaren hade en liten glassäkring så någon liten kines med dåliga mattekunskaper hade ingen aning om vad en tändare drar och jag ska ju ha kylboxen med hög startström. Dagarna springer iväg och inget blir gjort. Känner av stress hör pulsslagen i vänster öra.
Ibland undrar man om det är så klokt att ge sej av söderut motorvägskörning ser jag som ett farligt arbete. Det är målet som gör resan.
Men alternativet att sitta i mörkret och kylan känns inte bra är väl mest enasmheten som är jobbig men man slipper bli osams. Man lämnar ju en del problem bakom sej men nya brukar dyka upp.
Mvh Lasse