Det var en äldre version som jag eldade upp, en MR 200. Den var jag väldigt nöjd med. Vad skiljer en MR 200 från en MR 600 som gör att priset är det dubbla? Är det värt prisskillnaden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Tp 600 har stöd för flera kanaler/band bla28 som funkar bäst i glesbygd om jag fattat rätt vad övriga användare säger står mycket skrivet om det i ett annat hb forumDet var en äldre version som jag eldade upp, en MR 200. Den var jag väldigt nöjd med. Vad skiljer en MR 200 från en MR 600 som gör att priset är det dubbla? Är det värt prisskillnaden?
Läste detta precis innan läggdags dom två sista raderna gör att att jag somnar med ett leende, tack o natti nattiHasse och jag gjorde ett kastbyte jag fick en mindre gasolflaska i plast mot en p11 som är tung och klumpig behöver ju inte mycket gas bara till spisen så det blir en hel del kilon sparade och även utrymme.
Trodde vi skulle träffa trevligt husbilsfolk men vi kände oss ganska ensamma och såg inga kändisar från iHusbil. Frånsett en kall vind från vättern sken solen. Vi åt sån där fattigmansmat file oskar hette det och man hade inte ens skalat potatisen och för att dölja det hade man skurit den på ett listigt sätt så att skalet hamnade nedåt.
Jo min son är en som tänker först och talar sen, jag har slutat med det eftersom jag tänker så långsamt nuförtiden att det skulle bli helt tyst. Säjer man något dumt kan man alltid skylla på åldern och en galopperande demens.
Trevligt att träffas!!Idag har jag suttit i bilen mesta tiden. Det har regnat och blåst nästan hela dagen. Nu har solen tittat fram men det blåser fortfarande kallt. Har kollat på tv och fixat lite i bilen. Mörkläggningsgardinen i taket funkade inte men det är fixat nu. Skulle koppla in routern så jag skulle få bättre uppkoppling men det gick inte så bra. Blev en liten blå rökslinga när jag kopplade in den. Kopplade fel, blandade ihop plus o minus så den får åka till återvinningen när jag kommer hem. Nåja, finns fabriker som bara tillverkar routers. Nu är då frågan vilken jag ska köpa. Vill ha en som jag kan koppla direkt på 12 volt och någotsånär billigt pris. Visa bilaga 24685
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons