Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Blev varken smørrebrød eller snaps. De som serverade det hade fullsatt. Så det blev Påskebrygd och en baguette.Inget på smörrebrödet och pilsnern/snapsen :-(
200! Bekräftar att träffar är populärt bland oss som åker runt i husbilar. Kanske iHusbil skulle bli aktivare i någon form?Läste i tidningen, att det har strömmat till c:a 200 husbilar till träffen i Vadstena, ingen dålig start på säsomngen...
En sådan här kanske kan vara bra enligt de som förstår sig på.Ja jag får se hur jag gör. iFånen funkar ju som hotspot när det är bra mottagning. På en router kan man ju ansluta en yttre antenn det går ju inte på telefonen.
Jag sitter just nu på Ibiza men tp-link mr 600 ett spanskt kontantkort.En sådan här kanske kan vara bra enligt de som förstår sig på.
TP-link Archer MR600 4G+-router med modem AC1200 - 4G-router
TP-link Archer MR600 är en snabb och pålitlig 4G+-router som delar ut ditt mobila bredband till flera enheter. Routern har inbyggt modem och fungerar med alla operatörer. Sätt i ett simkort och dela ut uppkopplingen hemma, på semestern eller som back-up ifwww.kjell.com
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons