Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Hasse, skönt att se att du är framme!Stått två nätter på Camping Florida i Benicàssim. Nu står jag på en parkering i Altea. Har inte kört motorvägar idag utan kört längs slingriga vägar hela dan. Slingrigast är det strax innan man kommer fram till Altea.
Imorgon är det koll av växellådan och trimning av Rossi. Får se vad det kan kosta att fixa lådan.
Visa bilaga 34832Visa bilaga 34833
Visa bilaga 34834
Visa bilaga 34835
Han blir väl snyggare imorgon hoppas jag. Visa bilaga 34836Visa bilaga 34837
Här skulle jag ha varit och sett MotoGP för två veckor sen. Visa bilaga 34839
Visa bilaga 34838Visa bilaga 34840Visa bilaga 34841
Ja drev och synkringen.4500 for delene - er det hele drevpakken for femman?
Wow , tråkigt öde med skadan…tur det finns silvertejp.Har inte uppdaterat på några dagar. Lämnade Bahía den 17/12 och körde till Ceuti via slingriga vägar. Ställplatsen var trevligt med många svenska bilar. Suttit i solen och läst en bok och bara tagit det lugnt. Idag körde jag vidare. Nu står jag på en asfaltplan i närheten av Los Alcazares. Var inom Ikea i Murcia och åt köttbullar med potatismos. Handlade lingonsylt till havregrynsgröten och lite annat gott.
När jag skulle lämna ställplatsen i Ceutí hände det en liten grej…
Visa bilaga 35150
När jag skulle köra iväg så fastnade hörnan på en stolpe. Visa bilaga 35151
En o en halvtimme senare så var jag på rull igen.
Visa bilaga 35152
Stolpen klarade sig utan nämnvärda skador..
Härligt , Heja HasseHade just kontakt med Hasse, som nu är på väg mot Santa Pola och Bahia, för att hämta paketet.
Tommy
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons