• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Victron vs Renogy .....

För det första är jag inte en expert!
Däremot har jag troligen ADHD och när ett intresse väcks hos mej så fördjupar jag mig sjukligt både genom att dammsuga all info och fördjupa mej sjukligt i ett ämne, samt prova själv i praktiska tester/försök på min nivå, har ingen sponsring.
Jag försöker även väcka förståelse hos alla som känner att de måste ha ett litiumbatteri och all kringutrustning, definitivt alla har inte ett behov av ett litiumbatteri+all kringutrustning, får man husbilslivet att funka med blybatterier så fortsätt så.
Sen är det mycket trevligt att se alla smarta lösningar som kommer upp i forumen.

Trevlig helg på er :)
Okey då. Jag kan tänka mig att degradera dig till sakkunnig.

Trevlig helg på dig själv🤤
 
Följer Försöker att lära , Tänkt köpa ett likadant bat som TS köpt o vill ha bra info om detta sen har man ju lite olika Ebl osv osv , Så en djungel men börjar få lite begrepp
 
Följer Försöker att lära , Tänkt köpa ett likadant bat som TS köpt o vill ha bra info om detta sen har man ju lite olika Ebl osv osv , Så en djungel men börjar få lite begrepp

Ifall du tänker använda husbilen den kalla årstiden, överväg att skaffa ett batteri som inbyggt laddstopp i kyla.
 
Eller varför inte ett med inbyggd värme? Peter, tycker du att det är ett sämre alternativ?
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen