Hej Gösta , De gula blommorna är mimosa ( säger min fru )
Saffranssockerkakan med grädde och blåbär såg riktigt smarrig ut
Saffranssockerkakan med grädde och blåbär såg riktigt smarrig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Ser ut att var kontroll/påfyllning av lufttrycket i däcketDag 95 lördag 2 / 3
Ringde min bror på morgonen eftersom det är hans födelsedag idag.
Grattis igen bror.
Det var soligt på fm så jag tog ut min solstol och satte mig att läsa, fullt påklädd för någon värme att tala om var det icke. Kanske 9 grader. Men solen värmer skönt.
Kunde även inmundiga min lunch därute. Sedan blev det mulet så då åkte solstolen in i garaget igen.
Tog en promenad till den andra p platsen.
Kom några droppar så det blev " långa benet först" tillbaka. Men det blev inget regn.
Sen en en ny promenad. Denna gång in till ett kondis som ligger ungefär mitt emellan p platsen och Lidl.
Stannade där och tog en fika.
Visa bilaga 37083
Här är det meningen att man skall använda kniv och gaffel när man skall äta wienerbröd. Vilket jag för första gången i mitt liv gjorde. Gick bra. Men mycket märkligt.
Men man skall ju ta seden dit man kommer.
Efter en stund tände de infravärmare och lysrör under taket på uteserveringen fast solen fortfarande lyste och alla gäster hade jackor på sig.
Visa bilaga 37084
På vägen hem igen ser jag detta märkliga.
Visa bilaga 37085
Såg att busschauffören satt bakom ratten så jag ställde mig framför framdörren så att han skulle öppna.
Gick in och visade bilden. Frågade vad det var.
Förstår ju inte så mycket spanska men orden "kontroll" och "konstant". Han visade mig även att han hade en liten bildskärm kopplade till vajern. Någonting med jämvikt.
Jag har aldrig sett något liknande. Han talade om att det kommer ifrån Argentina.
Om det är någon här som vet något är jag tacksam om ni skriver i min tråd.
Tack på förhand.
Uppladdningen av dessa tre bilder gick långsamt så jag publicerar detta nu och fortsätter sen.
Ser ut att var kontroll/påfyllning av lufttrycket i däcket
34 Kan vara temperaturen på däcken som visas på skärmen.Mycket möjlig Olof.
Men på bildskärmen stod siffrorna 34.
Vad nu det kan betyda?
Tack Knut för länken.https://micro.hendrickson-intl.com/TMXPRO/index.html beskriver ett slik system.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons