Tack alla för era synpunkter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Var sparsam med elförbrukningen,det tar många timmars körning att ladda ett vanligt blybatteri ,hoppas att 230V laddaren fungerar nu är du tagit bort EZA, så du kan fylla på vid elstolpe ibland.Dag 174 onsdag 8 / 3
Lottie och jag äter frukost tillsammans. Därefter tar vi en kort promenad i området och tittar på alla hästarna.
Min finska granne, Tom, kom över med en skiss över Lidl området, där två biltillbehörsafärrer var utmärkta.
Efter lunch åker vi tillsammans med Ted dit för att köpa ett nytt batteri. Som Tred senare kopplar in.
Det skall jag använda tillfälligt fram till Lyon där jag skall besöka EZA.
Men jag har även hört att de inte tillverkar dessa litiumbatterier själva. Så jag vet inte om de överhuvud taget kan hjälpa mig. Jag har redan i november kommit överens med JR Larmcenter att besöka de i april. Vi lär få avvackta hur det blir.
Just nu kan jag inte få in solenergi i batteriet men generatorn gör det. Så enl Ted skall vi kunna fricampa.
Lottie och jag lämnar campingen i morgon och kör till Casares. Då får vi testa om det fungerar att stå utan extern el.
Körde 0,6 mil idag. Igår blev det 6 mil t.o.r. Flygplatsen i Malaga.
Är det inte solen som ger reflexer i någon av linserna i objektivet?Varför det har blivit två blåaktiga punkter i bilden förstår jag ej.
Hej. Det finns en massa tömningens ställen längs vägarna så jag förstår att brunnslock är igen svetsade när inte husbils ägare kan sköta sig de är väl inte meningen att man ska lyfta på locken för att kunna tömma eller har jag missuppfattat sättet att sköta sig.Vet du var folk tömmer sina pottor, nu när polisen har svetsat igen brunnen på parkeringen där du står?
Utan att veta, så kan det ha varit så att de flesta "pottor" är förorenade med bakteriedödande kemikalier. Blir det för många som tömmer i ett vanligt avlopp knäcker man biologsteget i platsens reningsverk.Hej. Det finns en massa tömningens ställen längs vägarna så jag förstår att brunnslock är igen svetsade när inte husbils ägare kan sköta sig de är väl inte meningen att man ska lyfta på locken för att kunna tömma eller har jag missuppfattat sättet att sköta sig.
Mvh Umebo
Vet du var folk tömmer sina pottor, nu när polisen har svetsat igen brunnen på parkeringen där du står?
Efter 20-talet år har jag och många med mig fått lära sig: Ta seden dit vi kommer, inte så svårt förstå....KjellHej. Det finns en massa tömningens ställen längs vägarna så jag förstår att brunnslock är igen svetsade när inte husbils ägare kan sköta sig de är väl inte meningen att man ska lyfta på locken för att kunna tömma eller har jag missuppfattat sättet att sköta sig.
Mvh Umebo
Hej. Så du menar att vi ska lyfta på locken och tömma i deras brunnar ? När det finns en massa ställen som är gjorda för att tömma i.Efter 20-talet år har jag och många med mig fått lära sig: Ta seden dit vi kommer, inte så svårt förstå....Kjell
Svaret på din fråga är nej.Hej. Så du menar att vi ska lyfta på locken och tömma i deras brunnar ? När det finns en massa ställen som är gjorda för att tömma i.
Mvh Umebo
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons