Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Som jag har skrivit tidigare så finns det reset knapp i EZA..inlägg #330 som tyvärr måste tryckas ofta..Det høres nesten ut som EZA og tilsvarende hvor allt er innebygget kan ha heng situasjoner. Typisk at en form for ladning restarter det meste. Selv foretrekker jeg åpne løsninger hvor en kan trikse med de enkelte komponenter. Men er det dokumentert vilken ladeløsning som restarter det hele så er det muligens akseptabelt. At de lett velger AC ladning som restart gjør at de som regelmessig står på stolpe nesten aldri får problemer. Det er noe bedre om det finnes en liten knapp for restart.
Kolla på denna om du skall åka till Marrakech, stod där julen 2019.
Marknadsförs som hotell men är också en stor ställplats.
Hej Gösta jag har en kompis som står på campingen i Agadir har varit där många år han heter Leif Persson
Hej Gösta.
Jag följer din resa med intresse. Jag har läst om dina batteriproblem.
Då kom jag att tänka på en händelse förra vintern när vi var på genomresa i Frankrike.
Vi tankade på en mack, då kom det en in en tysk hb.
Mannen frågade om vi hade tillgång till inverter med 230V i vår husbil.
Han sa att han hade problem med strömmen i förbrukningsbatterierna och undrade om jag kunde ge honom 230V en stund så att han fick igång sina batterier.
Vi körde åt sidan och kopplade 230V från vår bil till hans en stund och då funkade allt igen.
Det var en nästan ny hb med litiumbatterier så det här är tydligen nåt som kan hända.
Hoppas att det funkar för dig nu framöver.
Hälsar Roland från Bergshamra (som bor i närheten av en av dina söner tror jag…)
Exempel ..
från kolon och parentesCode::) ;) :o
semikolon och parantes
kolon och lilla o
Se vidare under Hjälp - teckenkombinationer som vår forummotor xF översätter till smileys:
Visa bilaga 20119
"Internetkutym" kan man kanske kalla det.
Du får skriva "... två svenska P11 ..." i stället
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons