Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Apropå att var ju internationella kvinnodagen igår.
Jag har ju ingen kvinna att uppvakta.
Är ute på begagnatmarknaden och kollar lite. Kanske man kan hitta en långmilare utan större fel på karosseri och chassi. Lite buggar i styrboxen får man kanske stå ut med
Jag har ju startat om livet, nytt boende, en liten etta på landet, nytt jobb, kör buss på ett annat bolag, och snart ny husbil, den får ni se om ca 14 dagar, så nu är det ju bara en ny kvinna som saknas.
Det är redan löst, ska bara hämta den också.Det löser sig nog med bilen också...
Och i morgon ska den hämtas.Det är redan löst, ska bara hämta den också.
Köp bosch blad biltemas gnällerDå var jag hemma i Ängelholm med Ture II. Har gått bra hela vägen hem. Det enda som inte var ok var torkarbladen. Blev nya på Biltema i Jönköping. Fick fylla på luft i alla däcken också. Är nöjd med Ture II. Får hitta en köpare till Ture I nu.
Ska fylla tanken imorgon och se hur mycket den har dragit. Runt litern gissar jag. Visa bilaga 23444
Den är 25 cm längre än Ture I och 28 cm bredare så den är ju inte mycket större men känns betydligt rymligare än Ture I.Den ser stor ut
6,20 lång och 2,28 bredHur lång är den
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons