Mailar till dig Tommy, så får du som kan lägga in bilden.Örjan, röd, låter bekant….. har du någon bild?
Tommy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Mailar till dig Tommy, så får du som kan lägga in bilden.Örjan, röd, låter bekant….. har du någon bild?
Tommy
Tror inte vi skall stjäla tråden med läckra sportbilar, det får bli en annan tråd.Mailar till dig Tommy, så får du som kan lägga in bilden.
Y tengo el mejor punto de partida para mis viajes.Tror inte vi skall stjäla tråden med läckra sportbilar, det får bli en annan tråd.
Det här är redan en trevlig tråd, en reseberättelse från och om Islas Canarias. Säger som den populära Canariska sången; ”El mundo tiene una Europa. Europa tiene una España, y España tiene un jardín, que son las islas Canarias.”
Tommy
Råkade också ut för detta idag. Har inte just nu koll på storleken på bilden.Är det någon som har koll på vilken som är max bildstorlek man kan lägga in? Alla mina bilder jag har tagit med min riktiga kamera är för stora och g.k. inte i forumet.
Fant feilen - det burde fungere med store bilder nå.Råkade också ut för detta idag. Har inte just nu koll på storleken på bilden.
Vad bra! Vart ligger gränsen?Fant feilen - det burde fungere med store bilder nå.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons