Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Vet inte vad du menar med "där". Mamma bor ju i Las Flores III vid CC SA. Och vi bor på Central Park i Playa del InglesMen lutar det inte lite uppåt där om jag minns rätt när jag cyklade förbi 2011 efter utskrivning från Hospiten. En del bilar står ju alltid lite på näsan och har klossar på plan mark. Lätt att glömma dom.
Jag menade ställplatsen utmed vägen på teneriffa.Vet inte vad du menar med "där". Mamma bor ju i Las Flores III vid CC SA. Och vi bor på Central Park i Playa del Ingles
Finns tre håll att stå på. En är backen, andra är längs med och sedan grussträngen ned till Beachbaren.Jag menade ställplatsen utmed vägen på teneriffa.
Problemet är nog inte där det finns asfalt. Problemet är där det finns lava. Ca1-2 km är ju lava skurit genom vägarna, som de har (förhoppningsvis) grävt ur och plattat till. Det ser man inte på Google maps. Men det är ju bara att göra som konstaplarna säger så ska det nog gå bra.Provkörde ditt vägförslag med google maps lp212 verkar helt ok lite smal men det är enda problemet. Däremot den biten mellan lp3 och lp212 är ganska smal och lite krokig. Går ju att köra omvägen via el paso men det har jag inte testat. Din bil går säkert bra men en lite bredare och större bil kan bli jobbig om man möter någon. Maps kamerabil hade ju inga problem.
Den där Max verkar vara en kanon kille, för en röd Corvette måste man ha!!!!Nu är man färdigtankad och på väg.
Snart går färjan. Var iväg och träffade en husbilsvän som numera bytt ut den till en Corvette C6 cab röd som han gav sig själv i Present. Max med fru bor numera i Playa del Ingles på vintern. Av mig fick han en vällagrad rödvinare.1830 möter vi upp med Björn som redan är på Tenneriffa.
Visa bilaga 487Visa bilaga 486Visa bilaga 485
Visa bilaga 484
Nu fick du 2 rätt.Den där Max verkar vara en kanon kille, för en röd Corvette måste man ha!!!!
Örjan, röd, låter bekant….. har du någon bild?Den där Max verkar vara en kanon kille, för en röd Corvette måste man ha!!!!
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons