Dom 25 centen har du nog redan fått. Så var det i alla fall i våras - dom drogs av vid betalningen, kolla kvittot.
Som jag förstår efter att ha räknat, så har jag inte erhållit rabatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Dom 25 centen har du nog redan fått. Så var det i alla fall i våras - dom drogs av vid betalningen, kolla kvittot.
Jag tar med mig kvittot ikväll, så får du läsa texten.Välkommen!
Som Belar skriver, du fick de 25 centen/litern när du betalade, är helt säker. Konstigt system, jag håller med, men det fungerar så.
Vi ses imorgon.
Tommy
Du har alltid så fint hemma hos dej på alla foton man sett!
Antar att det är samma person som vill byta upp sej till Concorde som fixar det!
Lite bortskämd verkar det som herr dyner är.
Roligt att se mannen bakom resorna man läser om, känns som om man har lite att lära om att resa med husbil!
I morse satt vi vid köksbordet och tittade på vädret, både här hemma och hur det ser ut i Kroatien och det var inga höjdartemperaturer.
Då kikade vi hur det såg ut i Marocko, det är guldväder så jag frågar min bättre hälft om hon skulle våga tillbringa en vinter med husbilen i Marocko, nä det skulle jag aldrig våga säger hon. Men Gösta åker ju helt själv säger jag!
Då åker vi med Gösta vräker hon ur sig.
Det gör ju visserligen redan jag eftersom jag läser allt han skriver om, tack för att vi får följa med!
Men att fysiskt vara borta en hel vinter är bara en dröm än så länge, i alla fall 6-7 år till.
Visa bilaga 18299Jag kan bidra med en bild på gubbarna från min vinkel, när jag diskret dragit mig tillbaka till soffan. Där pågick en diskussion full av inlevelse, fråga mig inte om vad...vid det laget hade jag slutat lyssna Men, en trevlig kväll hade vi 🍽
Sådärja, då kunde en nöjd Gösta backa ut husbilen, från FIAT verkstan i Altea,
Visa bilaga 18316
Nöjd efter att ha inspekterat den utbytta kamremmen, vattenpumpen och stämplar som skall in i serviceboken och visar att det blivit utbytta i samband med den stora servicen den 15 november 2021. Uppgifterna om datum och km finns även skrivet på plastskyddet över kamremmen.
Visa bilaga 18317
Det är aldrig fel att spara pengar, samma service skulle kosta 22000 kr, som Gösta förhandlade ner till 19000 kr i Stockholm. Nu betalade Gösta istället 971 Euros.
Det var det sista jag hörde och såg av Gösta när husbilen försvann söderut på N332, på väg till Marocko!
Det är ingen fegis den där Gösta…
Trevlig resa, kör försiktigt,
Tommy
Om det fanns fler Tommy i världen så fanns det nog inga krig tror jag iaf.Tack Tommy för all hjälp!
Du är mycket hjälpsam för oss med begränsade språkkunskaper och att du har lyckats förhandla till 10 % rabatt på vissa delar och 100 % på en del hos en auktoriserad Fiatverkstad.
Må väl så ses vi förhoppningsvis i mars
Den promenaden skulle inte jag vilja gå på det ser man redan på fotot att den är väldigt vågig.
Har man problem med balansen kan man trilla omkull där.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons