Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Blev ju lite konstigt men tagit hemifrån i går kväll natt.
Helt rätt!Knäckebröd?
Man få gratulera, riktigt bra bilder. Jag tycker mycket just om Ditt val av fokus. Många skulle fokusera på själva Aurora Borealis.
Tack tackMan få gratulera, riktigt bra bilder. Jag tycker mycket just om Ditt val av fokus. Många skulle fokusera på själva Aurora Borealis.
Kör försiktigt och njut av resan
Som i Amazonas där grenar med svartvatten o vitvatten rinner ihop dessa följs åt i många kilometer. Sikten i den är inte många centimeter o svartvatten är mycket humus dvs vatten med lågt pH sänkt av multnande växtdelar. Medan Vitvatten är vatten som för med sig massor med sediment genom erodering, vilket troligen är något flöde här som fört med sig sediment. I Amazonas finns också klarvatten det bästa o simma i om man inte är fisk.Lite förvånad blev jag när havet plötsligt såg ut så här i eftermiddag.
Troligtvis har det med skyfallet innan att göra.Visa bilaga 4464
Visa bilaga 4465
Ja! Så är det såklart. Rio Algar rinner ju ut i havet i Altea. Idag var det stor folksamling när vi passerade flodens utlopp. Allt detta regnande har gjort sitt för att svämma över floden och tydligen är det ett riktigt event bland lokalbefolkningenSom i Amazonas där grenar med svartvatten o vitvatten rinner ihop dessa följs åt i många kilometer. Sikten i den är inte många centimeter o svartvatten är mycket humus dvs vatten med lågt pH sänkt av multnande växtdelar. Medan Vitvatten är vatten som för med sig massor med sediment genom erodering, vilket troligen är något flöde här som fört med sig sediment. I Amazonas finns också klarvatten det bästa o simma i om man inte är fisk.Visa bilaga 4481
Systemkamera?Taget på Mirador del Balcón, Gran Canaria 2015.
En väldigt svår väg för en husbil, eller vilken bil som helst egentligen.
Visa bilaga 4496
OK-men med en mobilkamera hade du inte fått samma effekt utan att beskära bilden tämligen mycket. Eller har jag fel?Pocketcamera Nikon med hyfsad kvalitet. Men åren går och nu har jag bytt till:
Visa bilaga 4568
Men ska jag vara ärlig så börjar mobilerna bli så bra och man har ju alltid den med sig. Så det bli mest kort med den.
Nej! Det här kortet är ju taget för drygt 7 år sedan. Då var fortfarande mobilerna ganska kassa och en pocketkamera hade jag alltid i fickan på den tiden.OK-men med en mobilkamera hade du inte fått samma effekt utan att beskära bilden tämligen mycket. Eller har jag fel?
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons