• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Fototråden

En av mina favoritbilder tagen långt ut Amazonas djungler i ett litet samhälle som hette Iripixi Här fanns inget av vad vi kallar bekvämligheter som rinnande vatten, affärer eller annan infrastruktur. Pengar var Whats that och detta var en av få resor jag gjort där mina kreditkort var värdelösa. Fanns ingen stans o använda dem. Allt folket behövde tog man från floden. Dock var det friska o glada människor man mötte och något fattigt liv var det inte. Så skulle det smälla i världen så är det dessa som överlever då de behöver inget av vad vi "civiliserade" vant oss vid.
510.jpg

En av mina favoritbilder tagen långt ut Amazonas djungler i ett litet samhälle som hette Iripixi Här fanns inget av vad vi kallar bekvämligheter som rinnande vatten, affärer eller annan infrastruktur. Pengar var Whats that och detta var en av få resor jag gjort där mina kreditkort var värdelösa. Fanns ingen stans o använda dem. Allt folket behövde tog man från floden. Dock var det friska o glada människor man mötte och något fattigt liv var det inte. Så skulle det smälla i världen så är det dessa som överlever då de behöver inget av vad vi "civiliserade" vant oss vid.
Visa bilaga 2884
Tur att det finns mänskor som har rätt att leva på planeten....
Måste ha varit en fantastisk bra resa du gjorde...

Tur att det finns mänskor som har rätt att leva på planeten....
Måste ha varit en fantastisk bra resa du gjorde...
Ja så var det nog men på gott o ont Amazonas har i alla år varit in dröm nu efter några besök vet jag inte Men men o det finns intresse kan jag kanske köra en egen tråd. Men då gäller inte husbilsboende utan husbåt

Var in till Benidorm i eftermiddags, för att ta en kopp kaffe med vår egen alias ”Peter1” med hustru.

När jag körde hem tog jag en avstickare för att kolla vår husbil på långtidsparkeringen, sedan bjöds jag på den här vackra, nästan lite dramatiska solnedgången genom vindrutan.

73B4D922-356A-4B6C-A977-9C2A989338F2.jpeg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen