Vissa färgstarka debattörer tycks ha lämnat församlingen och då blir det som en följd av det, ...
mindre skrivet här på forumet?
För egen del har jag följt forumet och har gjort så nästintill sen begynnelsen.
Många gånger har man smålett bakom skärmen åt Bengtic´s skarpa åsikter, som kanske inte alltid varit helt rumsrena.
Han var en flitig och provocerande skribent, så visst har väl forumet tappat en hel del aktivitet av den anledningen?
Vem minns inte Jappe från förr? Han var inte rädd för att kasta sig in i diskussioner, men han drog också till sig läsare...
Somliga skribenter kanske har upplevt sig som påhoppade någon gång och dragit sig tillbaka, vad vet jag?
Det kan lätt bli komplicerat, när man börjar ge uttryck för sina egna känslor i skrift på forumet.
Alla inte är av samma åsikt och protesterar,
vilket i sin tur kanske hämmar kreativiteten?
Var går gränsen till vad som godtas eller inte? Därom veta vi icke ...
Om man dessutom
enbart bör hålla sig till
husbilsrelaterade inlägg, så blir det kanske lite magert med inspiration så här års,
eftersom det stora flertalet av husbilisterna redan har
ställt av och kanske t.o.m
ställt in klenoden i någon avsides belägen lada.
Blir säkert inget mekande med dom fordonen förrän lagom till påsk.
Det är nu bara "flyttfåglarna", som styr kosan söderut och några hurtiga vintercampare som fortfarande är aktiva.
Vad fördriver vi andra
stugsittare vinterhalvåret med? Olika hobbies?
Jag tittade lite på vår egen underavdelning "hobbies", men där fanns inte så mycket att tillgodogöra sig.
Själv har jag nyligen köpt en äldre skotermoped från -99 av märket
Italjet.
En äkta italienare med temperament, som jag tänker fördriva tiden lite med i vinter.
Skruva isär (lätt gjort) och sen försöka sätta ihop allting igen, om jag inte då har glömt
hur...?
Tur att man har mobilkameran till hands i garaget.
Vi hörs kanske igen till våren...