• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Nä, nu har det gått alldeles för lång tid utan svar vet inte varför men nu kommer det en ny ledtråd. Det kan väl inte vara så svårt eller?
TommyDSC_0840.jpg

Tyvärr 2 felaktiga och 1 svar i rätt område. Norrland är rätt men men lite närmre om jag får be
En till. Sedan blir det för lätt misstänker jag
TommyDSC_0836.jpg

Äntligen! Helt rätt Kurt visst är det den imponerande Storforsen. Nu över till någon annan att ta oss på ny resa om inte du Kurt har några bilder.
Tommy
DSC_0847.jpg

Tack Tommy N. Ibland tror man att något är jätteenkelt att lista ut och så är det inte det =)

Då kan vi gå tillbaka till PL 8:s bild i inläg #4.099.

Väldigt svårt men det skulle kunna vara någonstans i Göteborg?

Ja. Och det är ju på olika platser år från år. 2025 kommer det att gå i Katrineholm. Men var kommer min första bild från?
Ny bild och ledtråd i kväll.
Startplatser för ”moderna” midnattssolsrallyt är ju inte så många, Kristianstad, Jönköping, Västerås, Karlstad, Vimmerby, Linköping och kanske någon mer som jag glömt. Väntar med spänning på nästa bild.

Utanför startplatsen, kanske 200 m från där min bil var parkerad, stod Stig Blomqvist och signerade sina böcker. Han inledde sen också rallyt genom att utom tävlan köra första sträckan.
Vilken stad skedde detta i?A3.jpg

Min cykel på startrampen. Vänder vi blicken till vänster hamnar vi där vi såg Stig. Vilken arena var det han stod framför? Staden har redan nämnts av Bertil.A5.jpg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen