• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Er det heller ikke Spania? :D Har ikke besøkt stedet selv.

Hmm verkar inte vara så många som varit här, många har dock övernattat 4,5 mil bort Kanske till tonerna av en känd Bon Jovi låt 😉😉

En sista bild sedan kommer svaret. Kan bara säga att det går bussresor hit från regionens största städer för alla som vill besöka denna välbehållna medeltidsstad. 9.jpg

Tolka nu inte avsaknaden av svar som brist på engagemang! Snarare brist på svar :)

Du har visat fina bilder och gett bra ledtrådar. Jag hittar dock ingen by som heter tex Living on a prayer ;)

Men för att ändå ange en gissning - La Jonquera?

Tolka nu inte avsaknaden av svar som brist på engagemang! Snarare brist på svar :)

Du har visat fina bilder och gett bra ledtrådar. Jag hittar dock ingen by som heter tex Living on a prayer ;)

Men för att ändå ange en gissning - La Jonquera?
Haha På ungefär samma avstånd som till La Jonquera hittar du Roses där många svenskar övernattar Bon Jovi låten jag tänkte på är Bed of Roses.
Den rödgula flaggan upp i borgen är inte den spanska utan den Katalanska.
Utanför porten finns en ställplats (obevakad) samt en större bussparkering då det går dagsturer både från Barcelona o Girona. Här finns även en mindre camping men den är inget för större bilar.
Men mina bilder tog slut så blir tråden fri men gör gärna en avstickare från AP7 Det är det värt. :)

Du får rätt, fast det är tvärtom :)

Vi står på Torsö och ser Brommö bortom husen på bilden
Tror inte man får ta färjan över med husbilen 🤔
Vi gick 10 km slingan via Hattareviken med start vid Laxhall,

Ja säsongen behöver verkligen komma igång så att fler bilder hamnar i fotolådan.

Men här är en som inte varit med i tråden tidigare:
1742492612879.png

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka