Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Beep! Inte helt fel tänkt, men tyvärr inte ens i närheten. Efter två gissningar till lägger jag ut en till ledtråd.Kan det vara Vinön? Hälsningar Göran Hellman
Ni är inne på några av mina favoritsjöar, men tyvärr helt fel och även åt helt fel håll från Vinön.Något för mig till Mullsjö, men det kan givetvis vara heltokigt.
Tyvärr för långt norrut. En ledtråd. Östra MellansverigeSiljan
Nej! Tyvärr, men fina trakter det oxå...Sparreholm.
Kanske dags för en ny ledtråd?Jag som trodde alla med husbil hade varit på denna underbara plats?
Pling! Att inte alla varit där. Nu får du visa var din husbil står eller har stått.Nähä, inte undra på att jag inte hittade badet, jag letade på fel plats.
GIMOBADET.
Jag minns att ni varit där tidigare.
"Färden går vidare mot Åland, men först stannar vi en natt på Gimobadet"
Så lätt var det tydligen inte! Avvaktar du med ytterligare ledtråd?Okej men då blir det en ganska lätt, har dålig ordning på mina bilder plus att jag fotograferar alldeles för sällan.
Det är konstigt att detta var en av sommarens huvudmål å så var det viktigaste stängt.
Ser helst att den som vet, vet det för att man själv varit där och inte gjort bildsök!
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons