Inte Marburg heller. Vi är nordost om Marburg. Ni får gissa lite till. Bilderna jag har är för stora för servern. Vet inte hur jag ska lösa detta. Hälsningar Göran
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Har du ett bildbehandlingsprogram kan du minska storleken på dom där, plocka upp bilden, spara som, välj en mindre storlek och lägre upplösning. Klart.Inte Marburg heller. Vi är nordost om Marburg. Ni får gissa lite till. Bilderna jag har är för stora för servern. Vet inte hur jag ska lösa detta. Hälsningar Göran
Eller ta en printscreen av bilden och klistra in den härHar du ett bildbehandlingsprogram kan du minska storleken på dom där, plocka upp bilden, spara som, välj en mindre storlek och lägre upplösning. Klart.![]()
Om man handlar på W så kan man se gamla vattentornet i Ronneby så det blir mitt svar.Mystiskt. Jag kan inte lägga in några bilder alls. Alla jag provar med är för stora för servern. Är det något nytt fel som dykt upp? Bilderna är inte större än ca 3 mp.
Provar en printscreen. Var finns denna byggnad?
Visa bilaga 45465
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons