Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Den e de endel i vår styrelse som fixar…OK, då tar jag väl över och börjar med ett svar på din fråga. Det skall föreställa Mark Twain skulpterad av Lüner Mühle... Tänk vad Google bidrar med, även på äldre dar, hmmm... Man bör ha respekt för den yngre generationen som klarar av det mesta i kunskapsvägen "by Internet", utan bibliotekskort och utan miniräknaren...lol... Så gick det inte på min och Bengtic tid...
Vi är på väg till årets 3:e årsperiod s.k. höst och här kommer bild från en mysig stad utan korsvikrkehus och med betydligt dyrare öl. Vad heter staden?
Visa bilaga 15878
Jag är så dålig på å ta kort…Det var det snabbaste svaret någonsin! Hole-in-one du är snabbare än Lucky Luck med sin skugga... V.G. tag över utmaningen!
Underbart!Har aldrig varit i Alingsås men utifrån din ledtråd och att det är start för lights in Alingsås idag så gissar jag på denna stad.
Här måste föreligga ett missförstånd.Pålle saknade en bra bild och avstår
Helt rätt Pålle, det var mitt fel...Här måste föreligga ett missförstånd.
Svaret "Lüneburg" var lämnat av Brogu, som samtidigt frågade vem mannen på bänken är. Det var denna fråga jag svarade på, och eftersom det var Brogu som angav rätt plats borde det ha varit han som fortsatt tråden.
Pålle
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons