• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

OK, då tar jag väl över och börjar med ett svar på din fråga (då Pålle saknade en bra bild och avstår). Det skall föreställa Mark Twain skulpterad av Lüner Mühle... Tänk vad Google bidrar med, även på äldre dar, hmmm... Man bör ha respekt för den yngre generationen som klarar av det mesta i kunskapsvägen "by Internet", utan bibliotekskort och utan miniräknaren...lol... Så gick det inte på min, Pålles och Bengtic's tid...

Vi är på väg till 3:e årsperiod, s.k. höst, och här kommer bild från en mysig stad utan korsvirkehus och med betydligt dyrare öl. Vad heter staden?

IMG_1145.jpeg
PS.
Age is an issue of mind over matter. If you don’t mind, it doesn’t matter.
Mark Twain
DS.

Senast ändrad:
OK, då tar jag väl över och börjar med ett svar på din fråga. Det skall föreställa Mark Twain skulpterad av Lüner Mühle... Tänk vad Google bidrar med, även på äldre dar, hmmm... Man bör ha respekt för den yngre generationen som klarar av det mesta i kunskapsvägen "by Internet", utan bibliotekskort och utan miniräknaren...lol... Så gick det inte på min och Bengtic tid...

Vi är på väg till årets 3:e årsperiod s.k. höst och här kommer bild från en mysig stad utan korsvikrkehus och med betydligt dyrare öl. Vad heter staden?

Visa bilaga 15878
Den e de endel i vår styrelse som fixar…
12-52?

Det var det snabbaste svaret någonsin! Hole-in-one du är snabbare än Lucky Luck med sin skugga... V.G. tag över utmaningen!
Jag är så dålig på å ta kort…
Men råkar stå på en plats nu, så de blir live :)
Ledtråd: det blir lysande ikväll…

Bilagor

• 92E2A555-EB6E-4879-BCAA-9E5FCAC07B23.jpeg
    92E2A555-EB6E-4879-BCAA-9E5FCAC07B23.jpeg
    1,8 MB · Visningar: 24
Senast ändrad:
Tackar och hoppas ljus i Alingsås blir fint för er.
Inte riktigt lika fint var det på denna platsen sommaren 2021, typiskt ”innesittarväder” bjöd denna stad på.

796F305F-E26A-425E-8130-3DFB40E060CE.jpeg

Pålle saknade en bra bild och avstår
Här måste föreligga ett missförstånd.

Svaret "Lüneburg" var lämnat av Brogu, som samtidigt frågade vem mannen på bänken är. Det var denna fråga jag svarade på, och eftersom det var Brogu som angav rätt plats borde det ha varit han som fortsatt tråden.

Pålle

Tar en bild ytterligare då vi kommer att vara på resande fot ett tag. Denna gången genom vindrutan.DSC_3149.JPG Hälsningar Göran

Göran, jag har ett förslag på förra bilden (har spanat lite i den digitala världen) och det handlar om Dals-Ed's kommuns konstträd vid strandpromenaden? Vad säger du Göran?

PS. Den naturtomt ("ogräset") du har på bilden ovan, det har vi på västkusten precis var som helst, hehe... Blir inte lätt att spåra vidare... o_O Hoppas du får bättre väder framöver. DS.

Senast ändrad:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen