Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Hjälper den?? Är det typ masatäcke?Jodå detta är normalt när det börjar bli kyligt ute och varmt och fuktigt inne, jag har ett tunnt skydd på utsidan av rutan när det börjar bli kallt.
Absolut normalt, temp. skillnaden mellan ute och inne gör att Din utandningsluft kondenseras invändigt.Sitter i husbilen och upptäcker att vi har en fram ruta som är fuktig, inget skydd draget än. Ute ca 5 grader inne 19 grader.
Har aldrig upplevt eller tänkt på detta är det normalt?
Är det denna du har?Har ett liknande hindermanns men från Biltema funkar alldeles utmärkt på höst och tidig vår lätt att sätta på
nej den jag har sitter på utsidan och täcker framrutan och sidodörrarna, ska kolla om jag kan hitta artikelnr. om det er av intresseÄr det denna du har?
![]()
Isolermatta
Skyddar mot värme på sommaren och kyla på vintern samt ger bra insynsskydd. Monteras invändigt med medföljande sugproppar. Innehåller tre delar, för framruta...www.biltema.se
Det där klarar jag inte, sy är inte nått jag vågar mig på!Om du vill krångla till det, och samtidigt ha lite sysselsättning i vinter, så kan du göra som jag gjorde och sy egna isolermattor.
Det blir nog lite billigare, men knappast värt pengarna man tjänar in om man räknar in arbetstiden.
Har även sytt egna vintermattor.
Visa bilaga 42400
Hur fäster du isoleringsmattorna på bilen ??Om du vill krångla till det, och samtidigt ha lite sysselsättning i vinter, så kan du göra som jag gjorde och sy egna isolermattor.
Det blir nog lite billigare, men knappast värt pengarna man tjänar in om man räknar in arbetstiden.
Har även sytt egna vintermattor.
Visa bilaga 42400
Hur fäster du isoleringsmattorna på bilen ??
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons