Dag tre.
I natt regnade det en stund.
Efter min första frukost går jag ut på en ca två km promenad, vara 1 och en halv i naturreservatet. Den smala "vägen" är beströd med mycket kutterspån så det är lätt att gå.
Märkningen av naturreservatets gräns är nästan som i Sverige. Vi har även en stjärna ovanför den heldragna vita linjen. Här är endast halva trädet målat.
Såg ett fint hus med mycket spröjs, spec till vänster.
Samt ett med, i mitt tycke, anorlunda fasadfärg.
I närheten av badplatsen finns detta
Liksom detta ankare närmare stranden.
De fem första bilderna gick att ladda normalt. Men den senaste tog extrem lång tid liksom även att publicera.
Det känns inget lustfyllt att fortsätta att skriva om dagen, just nu.
Jag har besökt två ytterligare naturreservat / nationalparker.
Juat nu står jag på en livligt trafikerad gata i Narva. Tänker sova här.
Det regnar en hel del. Tidigare idag sken solen någon timme i övrigt uppehåll. På fm 11 grader och nu 12.
Körde 22,4 mil
I natt regnade det en stund.
Efter min första frukost går jag ut på en ca två km promenad, vara 1 och en halv i naturreservatet. Den smala "vägen" är beströd med mycket kutterspån så det är lätt att gå.
Märkningen av naturreservatets gräns är nästan som i Sverige. Vi har även en stjärna ovanför den heldragna vita linjen. Här är endast halva trädet målat.
Såg ett fint hus med mycket spröjs, spec till vänster.
Samt ett med, i mitt tycke, anorlunda fasadfärg.
I närheten av badplatsen finns detta
Liksom detta ankare närmare stranden.
De fem första bilderna gick att ladda normalt. Men den senaste tog extrem lång tid liksom även att publicera.
Det känns inget lustfyllt att fortsätta att skriva om dagen, just nu.
Jag har besökt två ytterligare naturreservat / nationalparker.
Juat nu står jag på en livligt trafikerad gata i Narva. Tänker sova här.
Det regnar en hel del. Tidigare idag sken solen någon timme i övrigt uppehåll. På fm 11 grader och nu 12.
Körde 22,4 mil
Bilagor
Senast ändrad: