• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Creabest litium bra eller dåligt?

Behöver åsikter kring detta batteriet.
Ingen expert på batterier, men jag tycker det ser helt ok ut, samt passar under sätet. Själv har jag bara 120A litium och har aldrig blivit utan ström. Men det är klart ni har lite mer moln än vad jag har hos mig.
 
Jag har deras 150ah under passagerarstolen på Fiaten. Lade det ner med polerna frammåt och monterade en 1000W inverter från Kjell o CO bakom. Passar perfekt. Har inte ångrat köpet. Med 160W solceller så nu på sommaren/våren är batteriet fulladat under före lunch när vi står stilla, trots ett antal kaffekoppar från poddmaskinen och lite TV tittande på kvällen
 
Jag har deras 150ah under passagerarstolen på Fiaten. Lade det ner med polerna frammåt och monterade en 1000W inverter från Kjell o CO bakom. Passar perfekt. Har inte ångrat köpet. Med 160W solceller så nu på sommaren/våren är batteriet fulladat under före lunch när vi står stilla, trots ett antal kaffekoppar från poddmaskinen och lite TV tittande på kvällen
Har du DC DC booster också eller bara en bra regulator?
 
Senast ändrad:
Jag har en Knaus från-21 så den var redan förberedd för Lifepro så jag behövde bara slå om laddaren från AMG till Life pro.
Tv på kvällen 2 tim samt lite annat ljus i bilen och 160 w solcell på taket så är batterit fullt en solig morgon på 2 tim. Har ännu inte lyckas komma under 82 % kvar i batteriet
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen