• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

Logga in för att dölja denna ruta:

• Birglas
    Birglas reagerade på Lasse's inlägg i tråden Ute på en liten tur med Gilla Gilla.
    Idag måndag känner man igen vädret ”blåsigt” varvat med sol som ibland gömmer sig bakom molnen. Vi står på Kafeteriet i Borensberg, vi...
  • Knazig
    Knazig reagerade på Lasse's inlägg i tråden Ute på en liten tur med Gilla Gilla.
    Idag måndag känner man igen vädret ”blåsigt” varvat med sol som ibland gömmer sig bakom molnen. Vi står på Kafeteriet i Borensberg, vi...
  • Brogu
    Brogu reagerade på krinil's inlägg i tråden Var står jag med min husbil? med Gilla Gilla.
    Rätt Tordan! Vi tog en avstickare till Wien på hemresan från Kroatien. Låg några dagar på utmärkta Reisemobil-Stellplatz Wien. 15...
  • Lasse
    Lasse svarade på tråden Ute på en liten tur.
  • Lasse
    Lasse svarade på tråden Ute på en liten tur.
    Lördag o söndag stod vi på en CC Sandvik som ligger nära Bergs slussar. Vi är medlemmar sen 22 år i CC. Det blir 5 husbilar av 5, finns...
  • Turboguten
    Turboguten reagerade på Erok's inlägg i tråden Ad Blue med Gilla Gilla.
    Kört 58 mil och Ad mätaren visade 75% vid avfärd från Sollebrunn, nu 72%. Befinner oss i Norge vid Femudden på en fricamping plats.. på...
  • Turboguten
    Ja då har vi invigt den nya Rapido 55C 65ans, jubileum. Står nu i Dalslånged vid en parkering nära bad, 34 gr när vi kom hit. Bilen går...
  • Turboguten
    tack för responsen på frågan! Om allt fungerar ska vi hämta den nye på Torsdag.. Vi städar och plockar ur vår nuvarande plåtis: Hur i...
  • SeppoH
    SeppoH svarade på tråden Känslan av offgrid.
    Jag kör den på invertern, 230V. Dock max 1200W.
  • H
    Hjulius2 svarade på tråden Känslan av offgrid.
    Kan ni använda induktionshällen off grid? Hur är den kopplad?
  • Hasseg
    Hasseg svarade på tråden Ad Blue.
    Här en över fiat skåpbil men skiljer kanske inte mycket PDF
  • H
    Hjulius2 reagerade på Dethleffs's inlägg i tråden Hjälp med förvaring med Gilla Gilla.
    Rätt så nöjd med resultatet. Konstruktionen väger cirka 28 kilo.
  • H
    Så här har vi i garaget, köpte ett lätt ställ på jemofix anpassade det till garaget. Edit: till att det extra golvet gjorde jag av litet...
  • Tordan
    Tordan svarade på tråden Var står jag med min husbil?.
    Nu ångrar jag mig nästan, att jag la näsan i blöt... det börjar bli svårt att hitta nya bilder. :unsure: Men jag spårar väl vidare...
    • IMG_1406.JPG
  • Knazig
    Knazig reagerade på krinil's inlägg i tråden Var står jag med min husbil? med Gilla Gilla.
    Rätt Tordan! Vi tog en avstickare till Wien på hemresan från Kroatien. Låg några dagar på utmärkta Reisemobil-Stellplatz Wien. 15...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen