• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

Logga in för att dölja denna ruta:

• Chippen
    Chippen svarade på tråden Kroatien Juli 2026.
    Lite funderingar ang kylskåpet. I natt hade vi svalare ute typ 19 grader och på morgnarna så var jag orolig att kylskåpet hade...
    • Screenshot_20260719_064940_Weather.jpg
    • 20260718_135411.jpg
    • 20260718_115555.jpg
    • 20260718_135501.jpg
  • Chippen
    Chippen lade till mediaobjekt 20260718_135411.jpg i Resebilder.
    20260718_135411.jpg
  • Chippen
    Screenshot_20260719_064940_Weather.jpg
  • Knazig
    Knazig reagerade på Hasseg's inlägg i tråden Ad Blue med Gilla Gilla.
    Tydligen finns det olika handböcker min är på nästa 300 sidor på svenska från Fiat sedan Fiats servicebok tunn bara med stämplar att man...
  • Hasseg
    Hasseg svarade på tråden Ad Blue.
    Tydligen finns det olika handböcker min är på nästa 300 sidor på svenska från Fiat sedan Fiats servicebok tunn bara med stämplar att man...
    • 20260719_093614.jpg
  • Dethleffs
    Dethleffs svarade på tråden Ad Blue.
    Det gör dom ju, du fick en bild som bevis i mitt inlägg.
  • Brogu
    På Måndag fortsätter vi mot Norge och vi har pratat om att åka trollstigen och besöka Geiranger, blir andra gången vi åker dit dock...
  • Brogu
    Brogu reagerade på Kaj.p's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    Kabelvåg idag på morgonen
  • Brogu
    Brogu reagerade på Dethleffs's inlägg i tråden Ad Blue med Gilla Gilla.
    Med bilen bör du fått den tryckta varianten på Svenska. Men den är rätt så torftig då den endast är på 42 sidor. Den kompletta är i pdf...
  • E
    Erok reagerade på Dethleffs's inlägg i tråden Ad Blue med Gilla Gilla.
    Började med dunkar från Biltema men så fick jag tips om att det är billigare på macken. Tankar numera diesel och Adblue där lastbilarna...
  • E
    Erok svarade på tråden Ad Blue.
    Rapidos Bok är på Svenska, men Fiats bok är inte på något Skandinaviskt språk.. attett av världens största bil företag inte trycker en...
  • Sandstroem
    Sandstroem reagerade på Erok's inlägg i tråden Ad Blue med Gilla Gilla.
    Kört 58 mil och Ad mätaren visade 75% vid avfärd från Sollebrunn, nu 72%. Befinner oss i Norge vid Femudden på en fricamping plats.. på...
  • Sandstroem
    Sandstroem reagerade på Erok's inlägg i tråden Ad Blue med Gilla Gilla.
    Ja då har vi invigt den nya Rapido 55C 65ans, jubileum. Står nu i Dalslånged vid en parkering nära bad, 34 gr när vi kom hit. Bilen går...
  • Knazig
    Knazig reagerade på Kaj.p's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    Kabelvåg idag på morgonen
  • Knazig
    Knazig reagerade på Dethleffs's inlägg i tråden Ad Blue med Gilla Gilla.
    Med bilen bör du fått den tryckta varianten på Svenska. Men den är rätt så torftig då den endast är på 42 sidor. Den kompletta är i pdf...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen