Långt uppehåll med husbilen nu.
Frugan har ju väntat på operation för en ny knäprotes. Då kan man ju inte åka husbil. Efter 60 dagars väntan blev det operation den 18 maj. Nu är klamrarna borta och rehab påbörjad.
Blir nog max 3 nätter. Har även satt på nya solpaneler på 540 Watt som jag vill testa och se att de funkar som de ska.
Frugan vill inte med utan släpper mig fri några dagar efter att ha varit sjuksköterska och stått för marktjänsten i drygt tre veckor.
Jag gillar ju att fota, så beroende på väder ska det nog bli lite bra bilder på 2000 meters höjd. Även om det är molnigt är man ju oftast ovan molnen just där. Tar ca: en dryg timme att köra dit från Maspalomas.
Hasta Luego
Frugan har ju väntat på operation för en ny knäprotes. Då kan man ju inte åka husbil. Efter 60 dagars väntan blev det operation den 18 maj. Nu är klamrarna borta och rehab påbörjad.
På måndag är det dags att ta ut husbilen igen.
Har den att stå i ett gammalt kamelstall i Rancho Park när den inte används. Kommer troligen att ta upp bilen på Pico de las Nieves här på Gran Canaria för att fotografera uppe på toppen några nätter.Blir nog max 3 nätter. Har även satt på nya solpaneler på 540 Watt som jag vill testa och se att de funkar som de ska.
Jag gillar ju att fota, så beroende på väder ska det nog bli lite bra bilder på 2000 meters höjd. Även om det är molnigt är man ju oftast ovan molnen just där. Tar ca: en dryg timme att köra dit från Maspalomas.
Hasta Luego