• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Logga in för att dölja denna ruta:

kan det måntro vara Vimmerby - och du menade Astrids Lindgrens värld - med Pippi

jag såg nu att det var rätt gisssat

Visst är det Wroclaw vi besökte, en underbar stadsom finns på min topp 5 lista på trevliga städer, så nu får du Hasseg ta oss vidare

Visst är det Wroclaw vi besökte, en underbar stadsom finns på min topp 5 lista på trevliga städer, så nu får du Hasseg ta oss vidare
Vi är påväg mot Norge (RV17, även känd som Kystriksveien, är en spektakulär 65 mil lång kustväg i Norge som sträcker sig från Steinkjer (Trøndelag) i söder till Bodø (Nord-Norge) i norr)
Så någon annan får ta över lycka till!!

Lämnat kvastarna och vandrar runt bland kvarteren där vi såg denne man som höll på att snygga till i trädgården. Stackare:love:
DSC_5240ab.jpg

Det første bildet fikk meg til å tenke på Brochen i Tyskland, men det andre sendte meg til Dalarne i Sverige. Så det første gir tiden på året :D. Og jeg tror vi snakker om en tradisjonel by som mange forbinder med kniver. Mulig det har bodd en kjent svansk bildekunstner i den gården.

Det første bildet fikk meg til å tenke på Brochen i Tyskland, men det andre sendte meg til Dalarne i Sverige. Så det første gir tiden på året :D. Og jeg tror vi snakker om en tradisjonel by som mange forbinder med kniver. Mulig det har bodd en kjent svansk bildekunstner i den gården.
Nejdå Knut, inte en siffra rätt :cool:.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen