• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Logga in för att dölja denna ruta:

Javisst var vi där, en av tre och det var ju inte Hjo eller Nora utan det blev Eksjö kvar. Och för en gångs skull regnade det inte :cool:. Varsågod och fortsätt Göran.

Tack och trevlig helg även till dig, Göran.
Jag hakar på och tar upp spåret igen med en bild med en husbil parkerad intill ett annat närliggande spår.
Undrar, vart jag nu var på besök denna gång?

IMG_2782.jpeg

Undrar, varifrån den här mackapären egentligen härstammar och varför den landat just här?
Jag ville inte störa och fråga de små liven, som tycktes njuta fullt ut av solskenet här uppe på sin egendomliga farkost...

IMG_2777.jpeg

Nope, den där raketen stod inte parkerad i Åtvid, såvida dom inte vid något tillfälle varit ute på turné..?
Vi lämnar utomjordingarna därhän och istället kanske ämnar ta oss en tur ut på böljan den blå med det här gamla flytetyget...
Skepp ohoj och ångvisslan ljuder.... var då?

IMG_2784.jpeg

Nej, nu tror jag, att det spökar här i tråden...
Men visst kan det finnas en länk med ockulta anknytningar från svunna tider på just den här platsen?
Jag har med egna ögon sett och upplevt... men det kanske jag förtydligar längre fram i tråden. ;)

Nu var det ju alldeles fullsmockat på ångaren just den här dagen, så jag kunde nog inte följa med på den här båtturen.
Jag följde iallafall med blicken fartygets avfärd ut på det stora vattnet och så här såg det ut från landbacken...
och det är inte ens i närheten av ....Grisslehamn. 🤣

IMG_2787.jpeg

Gissar att ångaren har samma namn som staden ni står i. I så fall hoppas jag att ni hann med att titta på arvegodset.

Pålle

Senast ändrad:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka