• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Logga in för att dölja denna ruta:

God morgon Brogu. Schwerin är det korrekta svaret. Slottets torn syns i bakgrunden. Nu får du köra vidare och ta oss till ett nytt spännande ställe. Hälsningar Göran PXL_20260511_172040930.jpg
 
Ingen som har mött denna gris, inte ens Göran? Det fanns en hel del att se i denna staden. Vad som fått folk att strömma hit kan vi ta en annan gång. Annars kunde man beundra halva Brogu i denna målning, men var?
_DSC1843a.jpg
 
Kommer inget svar från någon annan så kliar det i mina fingrar och jag lämnar svaret imorgon. Hoppas någon klämmer till och levererar platsens namn. Hälsningar Göran
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen