Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden! Registrera ett gratiskonto här!
Du använder en inaktuell webbläsare. Det kan inte visa denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en eller alternativ webbläsare.
God morgon Brogu. Schwerin är det korrekta svaret. Slottets torn syns i bakgrunden. Nu får du köra vidare och ta oss till ett nytt spännande ställe. Hälsningar Göran
Ingen som har mött denna gris, inte ens Göran? Det fanns en hel del att se i denna staden. Vad som fått folk att strömma hit kan vi ta en annan gång. Annars kunde man beundra halva Brogu i denna målning, men var?
Helt otroligt! Är det bara Ingrid & Pålle och Göran och vi som besökt staden? Nej det tror jag inte, här kommer i alla fall sista bilden innan jag ger svaret från Mecklenburg-Vorpommerns huvudstad.
Kommer inget svar från någon annan så kliar det i mina fingrar och jag lämnar svaret imorgon. Hoppas någon klämmer till och levererar platsens namn. Hälsningar Göran
Kommer inget svar från någon annan så kliar det i mina fingrar och jag lämnar svaret imorgon. Hoppas någon klämmer till och levererar platsens namn. Hälsningar Göran