• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

• 🌸 Vårens stora husbilsträff med iHusbil! 🌸

Packa husbilen och gör er redo för gemenskap, god mat och härliga vårdagar!
    Vårens medlemsträff äger rum 1–3 maj 2026The Backyard – ett charmigt ställe bara 10 minuter väster om Lidköping.
    Läs mer och anmäl dig här.

Var står jag med min husbil?

Logga in för att dölja denna ruta:

Tack för alla tips. Jag är helt kass på detta. Försökt gå in via Chrome, men blir samma sak bra grått fält o inga ikoner går att öppna. Suck

Denna väg/ikon strular för mig också, på min gamla mobil med Android10+Chrome, på PCn funkar det jättebra, skumma är också att på mobilen kan jag ej komma åt foton i "galleriet".
Mvh
Anders

Det er to forskjellige tilganger for chrome som benyttes. den fra meny ikonet benytter galleriet og den andre foto. Gå inn i på oppsettet for chrome og sjekk hvilke tilganger som ikke er gitt. Normalt så får en spørsmål første gangen en prøver å benytte en tilgang, men om en nekter så husker chrome dette og gråer ut ikoner. iHusbil appen benytter chrome som motor.

Oj ursäkta, glömde bort jag var i förarsätet. Tyvärr blir bilderna fortfarande fel. Har försökt alla tips men... Vi befinner oss i Linus ............ område.

Bilagor

• 20240710_120129.jpg
    20240710_120129.jpg
    3,2 MB · Visningar: 20
  • 20240710_115954.jpg
    20240710_115954.jpg
    3,5 MB · Visningar: 19
Senast ändrad:
Nu när jag ser närmre på den nedersta bilden, så visst är det baksidan av klosterkyrkan i Vadstena. De små ruinerna av den gamla klostergården där nunnor och munkar kunde prata med varandra genom små hål i tegelväggen. Förmodligen världens effektivaste preventivmedel! Sen vill jag minnas att det står "Gud har en plan" på byggnadsställningen! Så min gissning är Vadstena, eller sagt, Vasstena! 😊

Inte för att jag vill framstå som en sån tocken däringa Messerschmidt, men vill bara förtydliga vad folket ute på Slätta själva säger till vardags,
när de ska in till sta´n.... vi drar till "Vassna" å` handlar! :giggle: 🤣
Visst är du en messersmitter! Men jag har redan blivit påläst av en annan Vadstenabo. Janne S, tillika politiker och professionell messersmitter! :love:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen