Du har en rad ikoner i överkant när du skriver ditt svar. En av dem föreställer en bild. Det är den jag menar.Hittar tyvärr inte knappen du menar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
🌸 Vårens stora husbilsträff med iHusbil! 🌸
Packa husbilen och gör er redo för gemenskap, god mat och härliga vårdagar!
Vårens medlemsträff äger rum 1–3 maj 2026 på The Backyard – ett charmigt ställe bara 10 minuter väster om Lidköping.
Läs mer och anmäl dig här.
Logga in för att dölja denna ruta:
Du har en rad ikoner i överkant när du skriver ditt svar. En av dem föreställer en bild. Det är den jag menar.Hittar tyvärr inte knappen du menar?
Ok. Går du in via browser och skriver iHusbil.se eller går du in via app?Inget händer när jag trycker på dem, de är bara gråa?
Gå in via browser när du ska lägga in bilder. Gärna Chrome. Skriv in iHisbil.se i adressraden. Då får du den övre ikonraden som rkoo så fint demonstrerar!Jag går in via app. Ser ut som den nedre, men inget händer när jag trycker på ikonerna?
Rutan till vänster om "Smiley" och höger om kedjelänkenDenna väg/ikon strular för mig också, på min gamla mobil med Android10+Chrome, på PCn funkar det jättebra, skumma är också att på mobilen kan jag ej komma åt foton i "galleriet".
Mvh
Anders
PAMa, hoppas snart på ny ledtråd.Påsktider med besök av flygande folk o fä, men var?
Nu när jag ser närmre på den nedersta bilden, så visst är det baksidan av klosterkyrkan i Vadstena. De små ruinerna av den gamla klostergården där nunnor och munkar kunde prata med varandra genom små hål i tegelväggen. Förmodligen världens effektivaste preventivmedel! Sen vill jag minnas att det står "Gud har en plan" på byggnadsställningen! Så min gissning är Vadstena, eller sagt, Vasstena!
Inte för att jag vill framstå som en sån tocken däringa Messerschmidt, men vill bara förtydliga vad folket ute på Slätta själva säger till vardags,Så min gissning är Vadstena, eller sagt, Vasstena!![]()
Visst är du en messersmitter! Men jag har redan blivit påläst av en annan Vadstenabo. Janne S, tillika politiker och professionell messersmitter!Inte för att jag vill framstå som en sån tocken däringa Messerschmidt, men vill bara förtydliga vad folket ute på Slätta själva säger till vardags,
när de ska in till sta´n.... vi drar till "Vassna" å` handlar!![]()
![]()
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Logga in för att dölja denna.
Annons
Annons