• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

• 🌸 Vårens stora husbilsträff med iHusbil! 🌸

Packa husbilen och gör er redo för gemenskap, god mat och härliga vårdagar!
    Vårens medlemsträff äger rum 1–3 maj 2026The Backyard – ett charmigt ställe bara 10 minuter väster om Lidköping.
    Läs mer och anmäl dig här.

Var står jag med min husbil?

Logga in för att dölja denna ruta:

Ja. Konstverket till vänster om pergolan i bilden ovan kan vara en ledtråd till trakten jag är i.

Ja, det var i Breanäs vi var fram till för en timme sen. Vi stod inte på ställplatsen utan på privat tomt hos vänner. Ställplats vill jag inte heller kalla det som finns här eftersom restaurangen/hotellet/ägaren skriver att platsen endast är till för de gäster som köper Husbilspaket, dvs husbilsplats, 3-rätters middag och frukost för 975 kr/pers. Det är alltså ingen vanlig öppen ställplats. Men fint är det i Breanäs.
Vart bär det nu för krinil?

Ja, det var i Breanäs vi var fram till för en timme sen. Vi stod inte på ställplatsen utan på privat tomt hos vänner. Ställplats vill jag inte heller kalla det som finns här eftersom restaurangen/hotellet/ägaren skriver att platsen endast är till för de gäster som köper Husbilspaket, dvs husbilsplats, 3-rätters middag och frukost för 975 kr/pers. Det är alltså ingen vanlig öppen ställplats. Men fint är det i Breanäs.
Vart bär det nu för krinil?
Tråkig utveckling. Vi har stått på Breanäs ställplats några gånger. Senast iofs ett par år sedan. Men jag vill minnas att vi betalade 200 -250:- Återkommer vart vi ska resa hän!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen