Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Ser ut som jakaranda träd.Jeg har 2 av mine besteforeldre gravlagt på den kirkegården. Nå har jeg ingen nye bilder med husbil så jeg får grave frem noen riktig gamle
Visa bilaga 49613
Først hva slags tre står som alle langs gatene i denne byen.

Ja så langt riktig, og et nytt tips. Byen har hvert år i månedskifte oktober november en 10 dagers Jacaranda festival. Selv om jeg har kun litt over en times kjøring dit så har jeg ikke besøkt festivalen.
Bildet og en god del flere ble tatt i 2012 da vi besøkte byen i vår Australske husbil.
Visa bilaga 49621
Kan legge til at noen dager etter vi har regn på vår nåværende bosted så stiger elven som renner gjennom byen. Det ahr vært flom som var synlig på måleren som er avbildet i løpet av årene vi har bodd her nede.
Ja om de ikke bruker Wivenhoe demningen lengre opp i elven som den var planlagt. Når de må slippe ut store vannmengder fra dammen under strengt regnvær blir det vått i Brissie.Brisbane har råkat ut för stora översvämningar vad jag kommer ihåg.

Grafton med mycket hjälp från Google. Hoppas att det stämmer.Ja om de ikke bruker Wivenhoe demningen lengre opp i elven som den var planlagt. Når de må slippe ut store vannmengder fra dammen under strengt regnvær blir det vått i Brissie.
Men denne byen i New South Wales har ikke slike muligheter. Og når det kan regne 1 meter på en uke hos oss (heldigvis ikke hvert år) og det kun er en liten sideelv til den store så blir det endel vann.
Visa bilaga 49629
Det er ikke bare Jacaranda langs gatene i denne byen.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons