Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Visst är det Högakustenbron jag trodde det skulle vara svårare med det vinkeln på kortet men nu får du ta oss vidare ThomasHöga kustenbron?
Ja, England är rätt, men var?England? Hälsningar Göran
Kopian på andra sidan Kanalen är lika imponerande, fantastiska byggen båda, det Franska började byggas år 80, är fortfarande inte färdigt som Guiden uttryckte sig!Pålle, jag misstänkte att du kunde svaret i ditt inlägg #990, men jag ville ha namnet i klartext.
Visst är det St Michael's Mount srtax söder om staden Marazion (nära Penzance i Cornwall).
Pålle, kör vidare.
Några bilder till.
Vi var där 2018 under den tid UK var medlem i EU. Vädret var växlande, men i huvudsak riktigt bra. Vår bil vägde 4250 kg och gick att köra på vår ”farfarsregel”. Undrar hur det är nu? Gissningsvis måste man ha minst C1-kort. Det har jag inget intresse att ta ett C eller C1-kort nu när man är 75 bast Och vår nya bil har totalvikten 5000 kg.När jag ser dina bilder börjar jag att längta till att åka på husbilssemester i ö-riket.
Fast å andra sidan: När jag ser dina bilder kommer jag att tänka på de gånger jag varit där:
I mitten(slutet av 80-talet var jag i London för att bland annat besöka husvagnsmässan på Earls Court, och det regnade hela tiden.
Några år senare var jag åter i London i samma ärende, och det regnade fortfarande.
Pålle
Vi var i Storbritanien 1990 med husvagn, bl a en vecka på camping uppe i Skottland. När vi kom klagade golfspelarna på attbanorna var alldeles för hårda och fiskarna som fiskade i floden bredvid klagade på att älven var uttorkad. När vi åkte därifrån klagade alla fortfarande, golfbanan var dränkt i vatten och vattnet i floden forsade alldeles för mycket. Men på destillerierna var det torrt och behagligt.När jag ser dina bilder börjar jag att längta till att åka på husbilssemester i ö-riket.
Fast å andra sidan: När jag ser dina bilder kommer jag att tänka på de gånger jag varit där:
I mitten(slutet av 80-talet var jag i London för att bland annat besöka husvagnsmässan på Earls Court, och det regnade hela tiden.
Några år senare var jag åter i London i samma ärende, och det regnade fortfarande.
Pålle
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons