Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Kan det vara henne det sjungs om i repmånad, månne? Ett annat namn, men ändåI min ungdom fanns en känd strippa med artistnamnet Gunilla af Halmstad, som hade "affärer" med många kända svenskar – bl.a. Sten Broman.
En mindre känd strippa från samma tidsepok använde det fyndiga artistnamnet Gunilla av Trosa (observera skillnaden mellan "af" och "av") när hon uppträdde på Kiviks Marknad (inte äppelmarknaden). Hon var dock från Malmö (vill jag minnas) och inte från Trosa, som ju är lösningen på denna gåta.
Pålle
Antar att du åsyftar att min bild i inlägg #606 inte visar vår husbil (den stod parkerad snett över den av husbilar livligt trafikerade riksvägen). Om så är fallet så har det under tråden llivslängd publicerats dussintals andra "förstabilder" (senast inlägg 593) som du borde ha haft liknande synpunkter på.Hmm, den bild uppfyller väl inte grundkraven för denna tråd?
Tycker jag inte. Tycker vi ska vara glada för alla inlägg som kommer.Antar att du åsyftar att min bild i inlägg #606 inte visar vår husbil (den stod parkerad snett över den av husbilar livligt trafikerade riksvägen). Om så är fallet så har det under tråden llivslängd publicerats dussintals andra "förstabilder" (senast inlägg 593) som du borde ha haft liknande synpunkter på.
Vår bil hade varit med på nästa ledtråd jag hade tänkt att visa, men jag tar din kommentar som ett personligt påhopp och lägger ned.
Lämnar tillbaka tråden till Tommy D.
Pålle
Exakt så resonerade jag också när jag skrev inlägg 114, men blev då tillrättad visad. Men jag blev inte tvärsur för det.Antar att du åsyftar att min bild i inlägg #606 inte visar vår husbil (den stod parkerad snett över den av husbilar livligt trafikerade riksvägen). Om så är fallet så har det under tråden llivslängd publicerats dussintals andra "förstabilder" (senast inlägg 593) som du borde ha haft liknande synpunkter på.
Vår bil hade varit med på nästa ledtråd jag hade tänkt att visa, men jag tar din kommentar som ett personligt påhopp och lägger ned.
Lämnar tillbaka tråden till Tommy D.
Pålle
Tycker vi ska vara ödmjuka mot varandra. Denna tråd höll ju på att dö ut.Exakt så resonerade jag också när jag skrev inlägg 114, men blev då tillrättad visad. Men jag blev inte tvärsur för det.
Helt korrekt!Hargs Bruk i Östhammars kommun(?) Måste vara intill väg 76(?)
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons