• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Ja det är väldigt nära Åsa, närmare Gårda Brygga i Ölmanäs.

Jag trodde att det skulle vara enklare =) Nåväl, jag kan varmt rekommendera platsen. Man kan sitta och titta på när solen går ner i väster och det finns fina promenadstråk.

Du var närmst Sanddammaren, så om du har en bild så får du gärna ta över stafettpinnen.
 
Det är rätt och med en svarstid på tre minuter så borde det vara trådbästa. Starkt jobbat!

Vi besökte Nürburgring i somras och stod parkerade på denna parkeringsplatsen över natten:

Det är där bilden är tagen.

På förmiddagen åkte vi sen ett varv med Ringtaxi vilket var en rolig upplevelse. Jag kände inte för att ta in husbilen på ringen även om man får gör det ;)

Du får ta oss vidare Pålle!
 
Vi kan inte bakgrunden till denna camping, som ligger i utkanten av byn – inte långt (fågelvägen) från gissningen i inlägg 1.350.

Drivs av den lokala båtklubben.

I eftermiddag kommer en bild på den lokala apan – och det är den sista bilden jag har från detta ställe.

Pålle
 
Då provar vi med denna bilden. Tror inte jag haft med den tidigare?!
En populär HB parkering nära bad och större stad.

1723720763292.png
 
Bra ledtrådar Pålle! Och grattis till Knazig!

Min gissning på Knazigs bild blir typ Landskrona. Är det Danmark vi ser i horisonten?
 
Du är nära, Langerstorm!
Visst är det Danmark man ser! Men inte från Landskrona.
 
Kan det vara Laröd har tyvärr inga bilder så någon annan få fortsätta tråden ifall jag har gissat rätt
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen