• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Hemsö är alldeles rätt. Nu går teveprogrammet Elitstyrkans hemligheter, där de bor i logementet i det nedlagda kustartilleriet. De har även varit i skuleberget och klättrat. Kan rekommendera programmet.

Du tar över stafettpinnen!

Bilagor

• IMG_20220313_232542.jpg
    IMG_20220313_232542.jpg
    376,8 KB · Visningar: 12
Det är en hembygdsförening har kvarnen och min styvmor har sålt Kvarngården till dom har redan fått betalt och får bo kvar så länge hon orkar brukar åka och hjälpa till med trädgården

Kan det vara i Sunvära din söta mor har sin stuga. Kollade väderkvarnar i området kring Ringhals och då tog Google mig till just Sunvära.

Området ser fint och inbjudande ut,

Tommy

Ja visst är det Sunvära jag står alltid där på pendelparkering där timmerbilarna kör förbi v ar femte minut dygnet runt till Europa störst papper massa Fab jag menar ju ställplatsen vid havet Bua du Tommy kör vidare jag kör till helgen ställde på husbilen i går

90 år, med kökskalendern och anteckningsblock till höger och dagens tidning till vänster, men inga glasögon, bara pigga ögon! Man önskar att man är så där pigg och aktiv om man når en sån aktningsvärd ålder. Hälsa henne mor så gott!

Åker en bit bort, till ett populärt ”svenskställe”, men vissa påstår att den gamla ställplatsen låg bättre…

AC6E6F19-97D0-4A3A-AA9D-3CD0598F3276.jpeg

Ja, var är man då?

Tommy

;) Visst var det en repris på Heiligenhafen, men den här gången med 180 graders vridning, men det tog du direkt!

”Glenn” då blir det du igen som tar oss vidare,

Tommy

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen