Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Helt rätt!Nu kan jag inte hålla mig längre
Jag tror att det är campingen Ripan i Kiruna.
Tackar så mycket från ett regnigt Kristinehamn. Vi ska förflytta oss 20 mil så då kan jag nog tänka ut något, återkommer i eftermiddag.Ja står du på ställplatsen i Kristinehamn så blev det väldigt enkelt.
Gunnar, sådant premieras med att du får ta över ansvaret för tråden och ta oss vidare ut i världen i våra husbilar…
Tommy
Kan det vara Siena?Framme efter dagens etapp och det är uppehåll
Hittat några 10 år gamla bilder från tiden innan vi började åka till Portugal, ett första smakprov kommer här. Jag vill veta vilken stad vi besökte, den ligger mycket vackert i det landets vackraste landsdel i landet som haft en framträdande roll iHusbil under sommaren. Kan berätta att när vi skulle åka från campingen på morgonen hade bussen gått sönder så värdinnan ställde upp och körde. Snacka om resa, det gick verkligen undan, 90 på 30 sträckor, stoppskyltar hanns inte med, Men vi kom dit helskinnade. Vi var tre par, tyskar, engelsmän och vi. Tillbaka kunde vi ta bussen som körde lika våldsamt. Men frågan: i vilken stad var vi.
Visa bilaga 28599
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons