• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Vad lyssnar du på just nu?

Nu när vi kan kasta sten i havet från vår ställplats, då är det bara en låt som passar till fullo:

Mitt livs bästa ”musik”-tid någonsin var kring 1969 och kan aldrig bli bättre än så, allt annat ligger i lä…
Bodde på samma hotell som dom i London på 80-talet. Åkte hiss med Mick & John. Dom va t.om. senare till frukosten än vi.

Ja Dr Hook har jag ett litet minne av. Det är väl preskriberat nu...
Jag var väl runt 9-10 år och hade ju inte så mycket i plånboken att röra mig med men hade så jag kunde cykla till Broddmans i Täby Centrum och köpa en kassett med Dr Hook. Cykelfärden gick sen vidare hem till min farbror som hade en dubbelkassettspelare jag fick låna. Jag lyckades öppna kassettfodralet i bakkant utan att plomberingen gick upp, jag kopierade kassetten och cyklade sen förbi Broddmans på vägen hem och lämnade tillbaka kassetten..
Jag kan faktiskt inte minnas att jag hade dåligt samvete heller blushing.gif

Tack Burstner för dessa länkar. Det är klart att Pavarotti och Dalla är bästa version, eller hur? Men, men ... vilken tenor kan tvinga ens hjärta att slå snabbare, för mig Luciano Pavarotti, Jussi Björling, Nicolai Gedda och självaste Enrico Caruso.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen