• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Vad lyssnar du på just nu?

Bröderna Byström...
Ditt inlägg Tommy har påverkat mig emotionellt såtillvida att jag blev tvungen trycka på knappen "svara". Här kommer min kontring till begravningsbyrå-inlägget för att visa hur jag känner (likt MA Numminen) för forumets bästa iRedaktör :love:.
OBS! Observera sångarens hårväxt 😲! Vi kanske ska börja sjunga? 😁DS.

Senast ändrad:
För två år sedan så fick jag biljetter till Nazarets på folkets hus i Östersund. Covid stoppade konserten i två år. I morgon är det dax. Vi har bokat in oss med husbilen på östersunds camping för 300 med el. Nu är inte original medlemarna med längre så det blir en överraskning. Jag gillar bandets tidiga år. Ger ett smakprov på vad jag hoppas ska komma.

För 32 år sen fick jag kontakt med "något" som skulle förändra mitt liv till 110%, vilket fortfarande sker, VARJE dag! Ungefär som "never ending story" filmen, fast detta är på riktigt. Hon "dansar" för mig varje dag, ibland i köket, ibland i tvättstugan, när vi shoppar i matbutiker eller vistas ute i naturen, när vi åker husbil och sover tillsammans på bara några få kvadratmeter... Här kommer låten som beskriver rytmen och glädjen under våra husbilsresor... Jag kan inte beskriva det med ord, men musiken & dansen hjälper!

Senast ändrad:
Stråkar är något som hör till fredagkvällar, i alla fall i min lilla värld. Lite lugn, avslappnad musik efter en "körig" vecka är inte helt fel. Det är bara två saker som jag inte begriper mig på, varför har man uppfunnit botox och hur kan en kvinnlig varelse förstöra sitt naturliga utseende på detta viset? Ser ut som om "hon" har kysst en galvad stolpe i -20°C...

Stråkar är något som hör till fredagkvällar, i alla fall i min lilla värld. Lite lugn, avslappnad musik efter en "körig" vecka är inte helt fel. Det är bara två saker som jag inte begriper mig på, varför har man uppfunnit botox och hur kan en kvinnlig varelse förstöra sitt naturliga utseende på detta viset? Ser ut som om "hon" har kysst en galvad stolpe i -20°C...

Vet inte hur man gör för att lägga in en låt från You Tub här , men ett tips så här på fredagskvällen är väl Sibboratorn med Roland Cedermark .

Vet inte hur man gör för att lägga in en låt från You Tub här , men ett tips så här på fredagskvällen är väl Sibboratorn med Roland Cedermark .
Du "klipper" länken i Youtube (högst upp i navigatorn) med t.ex. CTRL + C (command + C, på Mac) och efter att ha valt "länk" (kedjan) bilden i ditt inlägg så "klistrar" du det som du sparat tidigare, med CTRL + V, ( command + V på Mac) och sen är det klart...

PS. 1664550593924.png en typisk helglåt, men snälla vänta med eventuella kommentarer till måndag. Ha en bra helg! (y)👏 DS.

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Men jag snubblade över denna diamant.
En av mina absoluta favoritlåtar i tonåren. Och absoluta favoritgrupp, vilket de är fortfarande. Konstanten…
Här är det Brian May och musikalstjärnan Kerry Ellis som gör en egen tolkning av Somebody to Love.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen