Tror jag sett den minst 10 gånger och jag får gåshud varje gång. Slutet när den stora kören kommer in är mäktigt.Kolla och lyssna på hyllningen till dessa gubbar. De bygger upp låten till ett riktigt härligt cresendo.
Spela högt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Tror jag sett den minst 10 gånger och jag får gåshud varje gång. Slutet när den stora kören kommer in är mäktigt.Kolla och lyssna på hyllningen till dessa gubbar. De bygger upp låten till ett riktigt härligt cresendo.
Spela högt!!
Ja tolkningen är magisk. Det är ju även lite känslosamt att sonen till John Bonham (trummisen i Led Zeppelin som dog tidigt) spelar i denna tolkning. Jag vet inte hur många gånger jag hört denna, men jag ryser varje gång. Det är så musik ska upplevas!Tror jag sett den minst 10 gånger och jag får gåshud varje gång. Slutet när den stora kören kommer in är mäktigt.
FantastisktKolla och lyssna på hyllningen till dessa gubbar. De bygger upp låten till ett riktigt härligt cresendo.
Spela högt!!
Visst har väl mr Plant lite lätt fuktiga ögon
//Jocke
Så saknad.... R.I.PDen här tillhör favoriter... R.I.P. Jerry!
Bra gung, straight forwardI dessa gubbar finns det ju en del rutin...minst sagt.
Skön bakgrundsmusik som jag brukar lyssna på när jag jobbar.
Så saknad.... R.I.P
//Jocke
Jag åkte upp till Stockholm '81 när de spelade i Sverige för första gången.Ett ganska kasst band men en helt grym trummis...
Detta är ett par som jag lyssnar/ser på mycket. De är otroligt musikaliska. I just denna tolkning spelas ukulele på ett sätt som i alla fall jag inte hört tidigare. Jag kan varmt rekommendera att lyssna på fler av deras andra covers.
//Jocke
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons